ساعت مچی کودک

داشتن یک ساعت مچی مناسب برای کودکان از اهمیت های زیادی برخوردار است. کودکان با داشتن یک ساعت مچی مناسب می توانند از همان دوران کودکی اهمیت نظم و مدیریت زمان را یاد بگیرند، برای اینکه بدانیم یک ساعت مچی مناسب برای کودک چه ویژگی هایی باید داشته باشد ، به چند نکته مهم باید دقت کنیم که ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت به آنها می پردازیم.

ساعت مچی کودکان در واقع همان ساعت بزرگسالان است ، با یک سری ویژگی های خاص ، که سبب شده از ساعت بزرگسالان متمایز شود. اندازه و سایز ساعت کودکان باید به صورتی باشد که روی مچ کودک به راحتی قرار گیرد ، و وزن آن باید در حدی باشد که هیچ فشاری به دست ظریف کودک وارد نکند. ساعت یکی از اکسسوری هایی است که علاوه بر جذاب تر نشان دادن کودک سبب رشد ذهنی او نیز می شود. معمولا در طراحی و رنگ بندی ساعت کودکان از رنگ ها و طرح های بسیار زیبایی الهام گرفته شده تا نظر کودکان بیشتر به داشتن ساعت جلب شود.

 

ساعت مچی کودک

انواع ساعت مچی کودکان:

داشتن یک ساعت مچی برای کودک اهمیت بسیار بالایی دارد ، زیرا کودک می تواند از همان ابتدا، مدیریت کردن وقت و زمان را بیاموزد.

ساعت کودکان به سه گروه تقسیم می شود:

۱ : ساعت عقربه ای ۲ : ساعت هوشمند ۳: ساعت دیجیتال

اکنون به ویژگی های هریک از آنها می پردازیم.

ساعت عقربه ای: این گونه ساعت از قدیم نیز بسیار رایج بوده و تاکنون هم قابل استفاده است، ساعت عقربه ای شکل کلاسیک ساعت است و بسیار مناسب برای کودکانی است که تازه خواندن ساعت را یاد گرفته اند ، کاربرد این گونه ساعت ها نشان دادن زمان است و دارای سه عقربه ساعت شمار، دقیقه شمار و ثانیه شمار هستند و برای شروع و یاد گیری مناسب  می باشند ، زیرا ساعت هایی که دارای چندین  عقربه هستند ، ذهن کودک را بیشتر به هم می ریزند.

 

ساعت مچی کودک

ساعت های هوشمند: چنین ساعت هایی مجهز به سیستم جی پی اس ، می باشند که می توانند مکان یابی کودک را برای خانواده راحت کنند و قابلیت نصب بازی های مختلفی را بر روی خود دارند ، صفحه چنین ساعت هایی به صورت عقربه ای و یا دیجیتال طراحی شده است، خرید این قبیل ساعت ها برای کودکان فواید زیادی دارد و علاوه بر نشان زمان به او وسیله بازی برای اوقات فراقت کودک می باشد.

 

ساعت هوشمند کودک

ساعت های دیجیتال: این ساعت ها که از قدیم نیز با نام ساعت کامپیوتری معروف بودند ، زمان را با کمک اعداد لاتین به کودک نشان می دهد و بسیار ساده و راحت است. ساعت های دیجیتال به دلیل داشتن کرنومتر ، معمولا در هنگام بازی کودکان بسیار کاربردی است. ساعت های دیجیتالی بر خلاف ساعت های عقربه ای دارای امکانات بیشتری هستند، این امکانات شامل ماشین حساب ، زنگ بیدار باش ، کرنومتر و بازی های سرگرم کننده است ، همچنین صفحه بعضی از ساعت های دیجیتالی قابلیت روشن شدن در تاریکی شب را نیز دارند.

ساعت مچی کودک دیجیتال

 

نکاتی که باید در خرید ساعت کودکان به آنها توجه کنیم:

۱ : وزن ساعت: با توجه به اینکه ساعت یکی از اکسسوری های جذاب برای همه و بخصوص کودکان است ، ولی باید به وزن ساعت دقت داشته باشید که ساعت خریداری شده شما خیلی بزرگ و سنگین نباشد ، که به دست کودک آسیب برساند یا خسته کند و یا کودک‌ را از استفاده کردن ساعت دل زد کند.

۲: سایز ساعت : در نظر داشته باشید که بند ساعت طوری باشد که نه دست کودک را فشار دهد و نه آنقدر گشاد باشد که از دست کودک بیفتد .

۳: جنس بند ساعت: بند ساعت باید از جنسی باشد که خیلی زود پاره نشود و از استحکام خوبی برخوردار باشد، همچنین بهتر است که بند ساعت ضد حساسیت نیز باشد تا به پوست دست کودک آسیب نرساند. در نظر داشته که برای کودکان از خرید ساعت هایی با بند های تماما فلزی یا بند چرمی کلاسیک خود داری کنید ، در مقابل بهتر است ساعتی با بند سبک و جنس لاستیکی نرم و طرح های کارتونی و شاد انتخاب کنید تا کودک هیچ حس بدی نسبت به آن پیدا نکند.

۴: ضد آب و ضد ضربه بودن: در نظر داشته باشید شیشه ساعت ضد آب و ضد ضربه باشد تا به راحتی خراب نشود و طول عمر خوبی داشته باشد.

۵: قابلیت های مهم: یک ساعت خوب باید دارای تقویم ، آلارم و چراغ مناسب باشد تا کودک بتواند به تمام ویژگی های مناسب آن دسترسی داشته باشد.

۶: رنگ مناسب: همه کودکان با توجه به جنسیت پسر یا دختر بودن خود به رنگ بند ساعت حساس هستند و بهتر است که رنگ ایده آل آنها را با توجه جنسیت خرید کنید. بهتر است برای کودکان ساعت هایی با رنگ شاد و روشن همراه با تصویر شخصیت های کارتونی کودکان در نظر بگیرید ، زیرا چنین تصاویر و رنگ های شادی  باعث جذب بیشتر کودک به ساعت می شود.

 

ساعت مچی کودک

امروزه خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد که بدون تلف کردن وقت ، تمامی مدل ها و قیمت ها را با هم مقایسه کنید و خرید بهتر و راحتی داشته باشید. به این طریق شما می توانید چندین مدل را از لحاظ کیفیت و قیمت با هم مقایسه و انتخاب کنید ، فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت این افتخار را دارد که در کنار  انواع پوشاک مناسب برای کودکان به ارائه بهترین اکسسوری ها و ساعت های مچی کودکان نیز می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *