کراپ دخترانه

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت شما عزیزان را با انواع کراپ دخترانه آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

اگر شما از افرادی هستید که به استایل خود اهمیت زیادی می دهید، کراپ یکی از پوشش های ایده آل شماست، ولی برای انتخاب کراپ مناسب باید به رنگ و طرح کراپ مورد نظر و همچنین سایز و فرم اندام خود دقت داشته باشید.

اول ببینیم کراپ به چه لباسی گفته می شود:

کراپ به نوعی لباس کوتاه گفته میشود که نیم تنه بالای بدن را می پوشاند، این مدل از لباس در طرح های متنوع مانند: بلوز ، تی شرت و تاپ تهیه می شوند. لباس کراپ دخترانه معمولا از سایر لباس ها مقداری کوتاهتر است و برای پوشش نیم تنه بالایی بدن مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت مهم کراپ با تی شرت در اندازه و پوشش کمتر آن است که همین امر سبب زیباتر و خوش اندام تر جلوه دادن شماست. کراپ معمولا از تاپ کوتاهتر و از نیم تنه بلند تر است، استفاده از لباس کراپ تیپ شما را اسپرت نشان خواهد داد. کراپ در انواع طرح های مختلف مانند فانتزی، مجلسی، اسپرت و ورزشی  با پارچه ها و جنس های متفاوتی تولید می شود.

 

کراپ دخترانه

 

کراپ مجلسی: این نوع کراپ برای حضور در مهمانی های رسمی یا نیمه رسمی و به صورت شیک و فانتزی تولید می شوند  و معمولا به صورت آستین دار یا بدون آستین و یا بند دار می باشند و با دامن کوتاه ، شلوار ، شلوارک و یا ساپورت ست می شوند.

همچنین کراپ های مجلسی و براق با شلوار های لگ یا جین جذابیت بسیاری دارند.

کراپ فانتزی: این نوع از کراپ یکی از محبوبترین کراپ های زنانه و دخترانه است و معمولا با بندهای زیبا و یا با  آستین پفی  دوخته می شوند. همچنین بسیاری از کراپ های فانتزی با پارچه های توری و مجلسی تهیه می شوند.

در هنگام خرید کراپ فانتزی به چندین نکته دقت داشته باشید مانند: جنس پارچه بکار رفته، رنگ کراپ ، فرم هیکل و ست کردن آن با شلوارک یا شلوار و یا دامن، البته معمولا کراپ های فانتزی به صورت ست تهیه می شوند .

 

کراپ ورزشی: کراپ های ورزشی برای حضور در سالن های ورزشی و به صورت جذب دوخته می شوند، اینگونه کراپ  معمولا در انواع ساده و طرح دار و با قابلیت کشسانی بالا و قدرت جذب عرق تولید می شوند که پوست بدن ورزشکاران در برابر حساسیت مراقبت شود، مهمترین ویژگی کراپ ورزشی استفاده از رنگ های جذاب و زیباست ، بهتر است کراپ ورزشی را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید.

کراپ دخترانه ورزشی

کراپ تک بند: این نوع از کراپ بین دختران جوان بسیار محبوب است و همانطور که از نامش مشخص است از یک بند  که در یک طرف سرشانه دوخته شده است دوخته می شود.

کراپ آستین دار: این نوع  کراپ از مدل های قدیمی و نوستالژی هستند و عده خاصی به آن علاقه دارند.

ست کردن لباس های کراپ:

همانطور که گفته شد لباس های کراپ استایل های مختلفی مانند فانتزی ، مجلسی ، ورزشی ، اسپرت و راحتی دارند ، پس بهتر است که برای ست کردن آنها سلیقه به خرج دهیم، به عنوان مثال شما می توانید از یک کراپ مجلسی کوتاه ، با آستین پفی یا مچ دار همراه با شلوار جین یا لگ براق استفاده کنید.

جنس لباس های کراپ فانتزی معمولا از پلی استر ، پلاستیک ، تور و یا نخ هستند و در بعضی از مدل های کراپ طرح هایی مانند گلدوزی ، مروارید دوزی ، پولک دوزی و یا تور دوزی تولید شده است.

لباس مناسب برای استایل کژوال: استفاده از یک کراپ با قد نسبتا بلندتر از کراپ های کوتاه ، همراه با یک ژاکت است.

در انتخاب رنگ کراپ دقت داشته باشید که با توجه به رنگ پوستتان کراپ تهیه کنید، برای افرادی که پوست روشن و بالاتنه درشتی دارند بهتر است از کراپ مشکی استفاده کنند.

یکی از ویژگی های کراپ این است که شما را کمی بلند قد تر نشان میدهد .

 

کراپ ورزشی

پوشیدن کراپ برای افرادی که دارای هیکل درشت و شکم برجسته هستند اصلا مناسب نیست ، زیرا کراپ معمولا در قسمت بالای ناف قرار می گیرد و افراد با شکم بزرگ باعث می شود که شکم از زیر لباس بیرون بزند و اصلا زیبایی نخواهد داشت.

لباس کراپ بسیار ایده آل و جذاب  برای دختران با اندام لاغر می باشد.

برای افرادی که بازوی چاق دارند کراپ با آستین بلند مناسب تر است.

دوستان عزیز دارا سارا مارکتی چنانچه علاقه مند به خرید و تهیه کراپ مناسبی برای دختران و کودکان خود هستید ، ما فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت را به شما پیشنهاد می کنیم، در دارا سارا مارکت شما علاوه بر  کیفیت با قیمت های بسیار مناسبی روبرو خواهید شد .

از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *