شلوار اسلش بچگانه

شلوار اسلش یکی از شلوارهای بسیار پر طرفدار است که در چندین سال اخیر جای بسیار خوبی بین طرفداران خود پیدا کرده است. اسلش در واقع یکی از بهترین و راحت ترین شلوار هاست و برای هر نوع سلیقه مدل های گوناگون و مختلفی دارد. اسلش در واقع همان شلوار ورزشی یا اسپرت است که در اکثر باشگاه های ورزشی قابل استفاده است و همچنین یک شلوار بسیار مناسب و راحت برای بیرون از خانه نیز می باشد. در این بخش از مقاله اینترنتی دارا سارا مارکت به انواع شلوار های اسلش و ست کردن آنها می پردازیم.

شلوار اسلش برای همه گروه های سنی شامل زنان و مردان و کودکان قابل استفاده است. جنس این شلوار معمولا از جنس کشباف است و در ناحیه کمر دارای بند است و نیازی به بستن کمر بند ندارد و قسمت مچ آن معمولا به صورت کشی می باشد. شلوار اسلش انواع گوناگونی از جمله جذب ، اسپرت و انعطاف پذیر دارد. این شلوارها در انواع ساده و دو جیب و یا شش جیب تهیه می شوند. شلوار اسلش را بهتر است با توجه به اندام خود انتخاب کنید. اگر شما یا کودکتان اندام مناسبی دارید ، می توانید از انواع دو جیب و یا شش جیب تهیه و خرید کنید، اما اگر هیکل لاغری دارید بهتر است اسلشی را انتخاب کنید که دارای کش پهن  و فاق بلند باشد.

شلوار اسلش بچگانه

 

برای افراد خیلی لاغر پوشیدن اسلش شش جیب اصلا مناسب نیست و حالت شلوار را افتاده و آویزان نشان می دهد  و همچنین رنگ اسلش تیره برای افراد لاغر باعث میشود  که اندام آنها لاغر تر نشان داده شود، بهترین رنگ برای افراد لاغر رنگ های روشن است.

لباس مناسب با شلوار اسلش پسرانه

همیشه در موقع ست کردن لباس ها، رنگ‌ بندی را در نظر داشته باشید، بهتر است از لباس های تقریبا همرنگ استفاده کنید. با شلوار اسلش پوشیدن کتانی اسپرت و تی شرت های آستین دار بسیار مناسب است. برای فصول سرد و زمستان نیز سویشرت کلاهدار و یا هودی بسیار شکیل است.

 

لباس مناسب با شلوار اسلش دخترانه

با توجه به اینکه اکثر دختر خانم ها به پوشیدن کتانی هایی با رنگ روشن مانند صورتی ، آبی و سفید …علاقه بیشتری دارند به همین دلیل شلوار اسلش رنگ روشن برای آنها مناسبتر از رنگ تیره و مشکی است ، اما اصولا چون دختر خانم ها از لحاظ پوشش مقداری نسبت به پسرها محدودیت دارند ، به همین دلیل از چنین استایلی بیشتر در باشگاه های ورزشی می توانند استفاده کنند. چون با پوشیدن شلوار اسلش و تی شرت یا هودی  نمی توان از شال یا روسری استفاده کرد.

 

اسلش مناسب برای کودکان

هنگام خرید شلوار اسلش برای کودکان به چندین نکته مهم دقت داشته باشید :

  • اول اینکه اسلشی که برای کودکان خرید می کنید کمر کشی مناسبی داشته باشد ، تا کودک در آن راحت باشد .
  • همیشه در هنگام خرید به جنس پارچه به کار رفته آن دقت داشته باشید که از بافتی نرم تهیه شده باشد.
  • از خرید شلوارها که دارای بند های اضافی یا ریشه دار و هرگونه تزئینات اضافی باشند خودداری کنید.

شلوار های اسلش به دلیل اینکه در قسمت بالای آن یعنی زیر کمر تا زانو گشادی خوبی نسبت به سایر شلوارهای دیگر دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما میتوانید با خرید یک اسلش مناسب برای خود و یا کودکانتان راحتی را به ارمغان بیاورید.

فروشگاه اینترنتی  دارا سارا مارکت این افتخار را دارد که علاوه بر انواع پوشاک مناسب برای کودکان،  شلوار اسلش مناسب را با قیمت هایی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *