خرید حوله نوزاد

خرید سرویس حوله نوزادان و کودکان یکی از مهمترین لوازمی است که در هنگام تهیه سیسمونی باید به آن دقت کرد، با توجه به اینکه نوزادان و کودکان حمام کردن را بسیار دوست دارند و می توان گفت حمام کردن به آنها لذت بسیار زیادی می دهد پس برای کامل کردن این لذت بهتر است حوله مناسبی برای آنها انتخاب شود. حمام کردن نوزادان و کودکان باعث می شود که از آرامش بیشتری بهره مند   شوند، یکی از اصلی ترین و‌ مهمترین شرایط این آرامش انتخاب حوله مناسب است که  نرمی و لطافت خاصی داشته باشد. اگر به دنبال حوله مناسبی هستید که پوست ظریف کودکتان آسیب نبیند بهتر است در این پست از دارا سارا مارکت با ما همراه باشید.

 

خرید حوله نوزاد

برای خرید حوله کودکان چندین نکته را باید در نظر داشته باشید:

۱ جنس حوله : بهترین حوله برای نوزادان حوله ای است که از جنس پنبه با کیفیت بالا تولید شده باشد، الیاف این گونه حوله ها کاملا طبیعی است و ضد حساسیت می باشد، در خرید حوله با توجه به اینکه نوزادان پوست بسیار حساسی دارند ، بهتر است حوله خریداری شده از جنس پنبه باشد تا کودک شما به آن حساسیت نداشته باشد و بعد از استفاده دچار اگزما و خارش نشود. همچنین کیفیت حوله را نیز باید در نظر گرفت ، بهتر است حوله ای را خریداری کنید که در اثر شست و شو و مرور زمان شکل خود را از دست ندهد.

۲ ضخامت حوله: ضخامت حوله ها معمولا با واحدی به نام GSM مشخص می شود که بر روی برچسب حوله قرار دارد ، حوله هایی که مقدار GSm آنها بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ باشد قابلیت بسیار مناسبی برای خشک کردن دارند ، و ‌می توانند تمام رطوبت را به خود بگیرند، ولی ضخامت های بیشتر و یا کمتر از این مقدار برای افراد دارای پوست های حساس مناسب نیستند.

۳ سایز حوله: سایز حوله نیز باید متناسب با جثه کودک‌ شما باشد ، حوله کودکان معمولا در ۳ سایز کوچک و متوسط و بزرگ موجود می باشند ، پس با توجه به اندازه قد و جثه حوله مناسب را خریداری کنید، اما برای نوزادان سعی کنید سایزی بزرگتر از جثه را انتخاب کنید تا کل بدنش را پوشش دهد ولی بیش از حد بزرگ نباشد که نوزاد در آن گم باشد. معمولا حوله های گرم که بافتی نرم و مناسب دارند سبب می شود که نوزادان بعد از حمام کردن علاوه بر اینکه  پوشش مناسبی داشته باشند  کل بدنشان نیز پوشیده  شود و  دچار سرما خوردگی نشوند.

۴ انتخاب رنگ حوله: انتخاب رنگ حوله کاملا سلیقه ای است اما بهتر است در انتخاب رنگ حوله نیز مانند خرید هر نوع از وسایل نوزادان ، کودکان و یا نو‌جوانان جنسیت آنها را در نظر بگیرید و رنگی مناسب را انتخاب کنید، رنگهای شاد برای همه نوزادان و کودکان بسیار ایده آل است.

۵ فاقد عطر و رایحه باشند: حوله های بسیاری در فروشگاه ها به فروش می رسند که بعضی از آنها حاوی عطر و رایحه خوشبویی هستند ، اما این گونه حوله ها بر خلاف عطر و بوی خوشایندی که دارند برای نوزادان مضر هستند ، در این حوله ها از مواد شیمیایی استفاده شده  و‌ علاوه بر اینکه باعث بیماری های پوستی و خارش در بدن نوزادان می شوند به دستگاه تنفسی آنها نیز صدمه می زنند.

 

خرید حوله نوزاد

پس بهتر است در هنگام خرید حوله نوزادان و کودکان این چند نکته را حتما در نظر گرفت:

۱ فاقد مواد شیمیایی و هر گونه عطر و رایحه باشد

۲ جنس مناسبی داشته باشد و بعد از چندین بار شسته شدن زبر و خشن نشود و قابلیت نرم شدگی بعد از شستو شو داشته باشد.

۳ به آسانی لک نشود

۴ قابلیت جذب بسیار بالایی داشته باشد.

۵ ضد آلرژی باشد و از الیاف طبیعی تهیه شده باشد.

حوله های سرویس سیسمونی معمولا دو نو‌ع هستند:

۱ حوله یک تکه: این گونه حوله های نوزادی فقط شامل یک حوله برای خشک کردن کل بدن هستند و معمولا به شکل حوله تن پوش شامل کلاه و آستین هستند و تمام بدن را مانند یک لباس می پوشانند.

۲ حوله چند تکه: این گونه حوله ها مجموعه ای از همه حوله های مورد نیاز نوزادان و کودکان هستند و شامل لیف ، حوله دست و صورت و یک حوله مربع شکل بزرگ که گوشه ای از آن به شکل کلاه می باشد و در نهایت کل بدن نوزاد را می پوشاند.

در هنگام خرید سرویس  حوله سیسمونی معمولا افراد با توجه به میل و سلیقه خودشان و با توجه به نوع جنس و الیاف بکار رفته و با توجه به بودجه خود خرید می کنند.

 

خرید حوله نوزاد

 

شست و شوی حوله نوزادان و کودکان:

شست‌ و شوی حوله یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم، به خاطر داشته باشید که شستن حوله با شستن لباس ها کاملا متفاوت است و بهتر است قبل از شستن هر گونه حوله اعم از حوله دست و صورت و یا بدن چه به وسیله ماشین لباسشویی و چه با دست شرایط مناسب شست و شو را از روی بر چسب درج شده بر روی حوله با دقت مطالعه کنید.

در هنگام شست و شوی حوله کودکان باید دمای آب را در نظر بگیرید با توجه به اینکه میکروب ها در هنگام شست و شو در دمای بالای ۷۰ درجه سانتی گراد از بین می روند بهتر است دمای آب را کمی بالاتر در نظر بگیرید و حوله را با دمای ۸۰ درجه سانتی گراد شست و شو دهید ، در هنگام شست و شو بهتر است حوله ها را جداگانه در ماشین لباسشویی قرار دهید تا از نفوذ هر گونه آلودگی و میکروب به آنها جلوگیری کرده باشید . بعد از شست و شو حتما حوله را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید و از خشک کردن حوله در فضای خانه و یا سایه خودداری کنید.

در پایان این پست اگر قصد خرید حوله کودک را دارید که هم قیمت مناسب و هم کیفیت عالی داشته باشد بهترین گزینه، حوله های لایکو هستند که از الیاف طبیعی و پنبه تهیه شده اند و بسیار نرم و لطیف نیز هستند و بعد از شسته شدن زبر و خشن نمی شوند و با پوست کودکان بسیار سازگار هستند. فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت این افتخار را دارد که در این زمینه راهنمای بسیار مناسبی برای شما باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *