کمربند بچگانه

یکی از  تصورات اشتباه اکثر افراد در زمینه کمربند این است که کمربند فقط وسیله ای برای نگه داشتن شلوار است، در حالی که کمربندها علاوه بر کارایی اصلی خود که همان خوب نگه داشتن شلوار است، یکی از عواملی است که سبب تکمیل شدن تیپ و استایل شخص می شود و در حقیقت انواع کمربندها، اعم از رسمی یا اسپرت ، اکسسوری بسیار مهمی برای افزایش جذابیت و تیپ افراد هستند. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت می خواهیم به انواع کمربندهای مناسب برای افراد بپردازیم.

ابتدا ببینیم کمربند چیست؟

کمربند نوعی نوار است که به دور کمر پیچیده می شود تا لباس افراد، اعم از شلوار یا دامن را روی کمر و یا کمی بالاتر از آن ثابت نگه دارد. کمربندها شامل دو قسمت اصلی هستند:

۱ : بند یا نوار کمر بند  ۲ : سگک کمربند

بستن کمربند برای همه پسران و بخصوص آقایان بسیار ضروری و واجب است ، زیرا نداشتن کمربند روی لباس باعث شلخته و بی نظم نشان دادن آنها می شود. کمر بندها به سه دسته زنانه، مردانه و بچگانه  تقسیم می شوند. کمربند برای آقایان یک اکسسوری مهم و ضروری است ، اما در مورد خانم ها و دختر خانم ها به منظور یک مکمل برای زیباتر نشان دادن استایل آنها استفاده می شود.

در اینجا ابتدا به کمربند مناسب برای کودکان می پردازیم. کمربند کودکان انواع گوناگونی دارد ولی شما باید با توجه به در نظر گرفتن راحتی آنها  کمربند مناسب را انتخاب کنید.

 

 

کمربند بچگانه

کمربند چسبی : کمربند چسبی  یکی از انواع کمربند های مناسب برای کودکان است که علاوه بر راحت بودن کودک به بدن او نیز آسیب نمی رساند. کمر بندهای چسبی، حاوی یک  لایه پارچه ضخیم برای  پیشگیری از فشار کمربند به بدن کودک تهیه شده اند  تا مانع از  اذیت شدن  کمر کودک  شود و همچنین به راحتی باز و بسته شود، طول این کمربندها به صورتی است که با رشد کودک ، کوچک نمی شود و برای مدت های طولانی قابل استفاده است.

 

کمربند های پارچه ای: کمربند پارچه ای نوعی دیگر از کمربند های مناسب و راحت برای کودکان است، به راحتی باز و بسته می شود و انواع مختلفی دارد، این کمر بند نیز مانند کمر بند چسبی از پارچه ضخیمی تهیه شده ، که در یک سر آن  سگک کوچکی  وجود دارد ، و کودک به راحتی می تواند از آن استفاده نماید.

کمربند عموما برای نگه داشتن کمر شلوار و در نهایت تکمیل کردن زیبایی و استایل افراد به کار می رود، در مطالب قبلی گفته بودیم که کمربند یکی از اکسسوری های مشترک بین تمام رده های سنی و دختران و پسران است، اما همین اکسسوری علاوه بر تکمیل زیبایی و استایل ، سبب محکم نگه داشتن کمر شلوار و جلوگیری از افتادن آن می کند.

کمربند ها در سبک ها و رنگ های بسیاری تهیه و تولید می شود و از جنس های متفاوتی شامل جیر، فوم ، چرم و غیره تهیه می شود، شما می توانید بر اساس نوع لباسی که  می پوشید ،سن  و جنسیت افراد و بنا به موقعیت ها و مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید، نوع آن را انتخاب کنید.

دختران از این اکسسوری می توانند به عنوان یک وسیله تزئینی در استایل لباس خود استفاده کنند، زیرا چنین استایلی روی لباس دختران سبب نمایش گودی کمر و لاغرتر نشان دادن کمر  آنها می شود.

 

کمربند بچگانه

 

انواع کمربند های دخترانه:

کمر بند های بافته شده : از این نوع کمربند در مراسم غیر رسمی می توان بهره گرفت ، این نوع کمربند معمولا از چرم بافته شده تهیه می شود ،همچنین علاوه بر نوع چرمی ، این کمر بند از جنس نایلون و یا مواد مصنوعی نیز تهیه می شود و در انواع و رنگ های متنوع مو‌جود است. از این کمربند در استایل کژوال و اسپرت می توان استفاده کرد.

 

کمربند بچگانه

کمر بند های پهن: این سبک از کمر بند به دلیل پهنای عرض آنها ، معمولا از حلقه های لباس و یا شلوار عبور نمی کنند و بیشتر به عنوان تزئین بر روی لباس ، یا پیراهن و یا حتی مانتو مورد استفاده قرار می گیرد. این چنین کمربندها علاوه بر اینکه سبب لاغر تر نشان دادن کمر می شود ، انحنای کمر را برجسته تر نشان می دهد . کمر بندهای پهن معمولا در طرح ها و مدل های مختلف از جنس دارای خاصیت کشسانی و یا چرم و در انواع بدون سگک و یا سگک دار در فروشگاه ها ، موجود است ،این نوع کمر بند نیز در استایل کژوال قابل استفاده است.

دوستان عزیز دارا سارا مارکت ، از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم، برای مطالعه ادامه این مقاله در پست بعدی نیز با ما همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *