لباس کودک چاق

انتخاب لباس مناسب برای کودکان چاق یکی از مهمترین و اساسی ترین مسائلی است که خانواده ها با آن درگیر هستند، در چنین مواردی توصیه می شود که والدین محترم با اصول دقیق خرید، لباس مناسب کودکان چاق آشنا شوند در واقع خرید لباس برای کودکان چاق کمی مشکل تر از خرید لباس برای کودکان لاغر است.

اولین نکته ای که بهتر است والدین به آن توجه داشته باشند این است که لباسی را تهیه کنند که کودکان در آن راحت باشند یعنی لباس برای کودک تنگ یا گشاد نباشد، زیرا پوشیدن لباس تنگ موجب میشود که کودک در آن راحت نباشد و موقع نشست و برخاست باعث پاره شدن لباس شود و همچنین پوشیدن لباس گشاد باعث می شود که اندام او بزرگتر از حالت نرمال نشان داده شود.

 

لباس کودک چاق

دومین نکته در خریدن لباس برای کودکان چاق این است که به طرح های روی لباس توجه داشته باشید ،طرح های ریز باعث می شود تا حدودی بزرگ بودن اندام کودکان پوشش داده شود و طرح های درشت اندامشان  را از  اندازه واقعی درشت تر نشان می دهد.

لباس کودک چاق

سومین نکته که باید خیلی به آن دقت داشت طرح های عمودی وافقی بر روی لباس است، چرا که طرح های عمودی اندام کودکان را لاغر تر و باریک تر نشان می دهد اما طرح های افقی باعث می شود کودکان در شت تر از سایز واقعی خود دیده شوند.

چهارمین نکته انتخاب لباس های کشی است که انتخاب بسیار مناسبی برای کودکان چاق است زیرا به دلیل خاصیت کشسانی که دارند پاره نمیشوند.

از پوشاندن شلوارهای تنگ و کمر دار به تن کودکان چاق خورداری کنید بهتر است شلوار این گونه کودکان در قسمت پشت کشی باشد و در قسمت جلو نیز دکمه یا زیپ داشته باشد تا به راحتی بتواند نشست و برخاست کند. از پوشاندن شلوارهای ورزشی گشاد برای بیرون خودداری کنید، این گونه شلوارها فقط مناسب خانه می باشد و باعث بد فرم نشان دادن اندام کودکتان می شود و اعتماد به نفس او را کم می کند. لباس‌ هایی را برای کودکان چاق انتخاب کنید که از پارچه های لطیف استفاده شده باشد زیرا پارچه های زبر و خشن‌ باعث می شود اندام آنها برجسته تر به نظر بیاید.

 

 

لباس مناسب برای دختران چاق

برای دختران از پوشاندن لباس های سن بالایی خود داری کنید  چون این گونه لباس ها اصلا متعلق به سن آنها نیست، همچنین پوشاندن لباس های کمر چین دار با آستین پفی باعث درشت تر نشان دادن آنها می شود. اگر دختر بچه چاقی دارید از پوشاندن تاپ ها و لباس های کوتاه که شکمشان بیرون می افتد خودداری کنید، بهتر است برای این گونه کودکان از تاپ و تی شرت های بلند استفاده کنید که شکمشان را پوشش دهد. پوشاندن دامن های کوتاه و پرچین مناسب این گروه از دختران نیست، بهتر است دامن هایی انتخاب کنید که تا روی زانو هایشان باشد.

از جوراب شلواری هایی با طرح های ریز استفاده کنید زیرا موجب می شود که پاهایشان کشیده تر نشان داده شود. شلوارک های تنگ و‌ کوتاه اصلا مناسب دختران و پسران چاق نیست. سعی کنید از فروشگاه هایی خرید کنید که مخصوص سایز های بزرگ است تا مدل ها و نمونه های مناسب را انتخاب نمایید.

کودک شما در هر سن و سال و هر نوع استایلی هست، شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین لباس کودکانتان را با قیمت مناسب از فروشگاه دارا سارا مارکت تهیه کنید. امیدواریم این پست نیز توانسته باشد برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *