تیشرت و بلوز کودک

سلام دوستان دارا سارا مارکتی. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت قصد داریم شما عزیزان را با انواع تی شرت های کودکان آشنا کنیم. در این مطلب شما همراهان جدیدترین طرح های تی شرت را مشاهده خواهید کرد ، تا با توجه به میل و سلیقه خودتان تی شرت های مناسب و زیبایی را برای سال جدید کودکانتان انتخاب و تهیه نمایید. همانطور که می دانید تیشرت یکی از لباس های زیبا و پر طرفدار و همچنین راحت برای همه سنین است. تی شرت های کودکان دارای طرح های شیک و زیبا و‌ متنوعی می باشد و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری و استایل کودکتان تی شرت مناسبی را برای او انتخاب کنید.

 

تی شرت ها دارای انواع مختلف با طرح های متنوعی هستند مانند :

  • تی شرت های ساده
  • تی شرت های طرح دار
  • تی شرت دو یقه

ما در اینجا به بررسی هر یک می پردازیم

تی شرت ها معمولا از پارچه ها یی با جنس نرم و لطیف و با انواع یقه گرد، یقه هفت و یقه دار تولید می شوند. معمولا با نام تی شرت به یاد راحتی و خنکی می افتیم. تی شرت لباسی بسیار راحت و پر طرفدار است که هم قابلیت استفاده در خانه و هم مهمانی را دارد. تی شرت ها معمولا در رنگ بندی های مختلف و با انواع مدل های دخترانه و پسرانه تولید می شوند.

تیشرت ساده کودکتی شرت دخترانه و پسرانه:

تیشرت ها مدل های متنوع و زیادی دارند، مانند آستین کوتاه، آستین بلند، ورزشی، نیم تنه و یا تونیک برای دختران تیشرت را می توانید با انواع شلوار، شلوارک و یا دامن ست کنید. تی شرت های کودکان و بخصوص دخترانه دارای طرح های فانتزی با رنگ های بسیار شاد و طرح های کارتونی  معمولا سبب شده است که علاقمندان زیادی را به خود جذب کند.

تی شرت یقه گرد: این گونه تی شرت ها برای همه گروه های دختران و پسران  به راحتی با شلوار و کتونی ساده ست می شود.

تی شرت یقه هفت: تی شرت های یقه هفت نیز مانند تی شرت یقه گرد برای همه  گروههای پسران و دختران طرح های متنوع و زیادی دارند و روی بیشتر آنها عکس های فانتزی و خاصی طراحی شده و شما می توانید با توجه به سلیقه خود و کودکتان انتخاب مناسبی داشته باشید.

تی شرت های دو یقه : یکی از مناسبترین و شیک ترین پوشاک برای همه افراد و بخصوص کودکانی که به تیپ و استایل آنها اهمیت زیادی داده می شود تیشرت و بلوز دو یقه است، که بسیار مناسب برای همه فصول با پارچه یا بافت مناسب آن فصل می باشد.

اگر به فکر تهیه لباس مناسبی برای عید کودکتان هستید ، تی شرت های دو یقه یکی از مناسبترین گزینه هاست، این لباس معمولا از یقه هفت تشکیل شده و در زیر آن یک یقه مردانه در قسمت هفت لباس دوخته شده و بسیار شکیل و زیبا می باشد.

لباس های دو یقه در انواع بهاره با پارچه های نسبتا ضخیم و مناسب فصل بهار و همچنین با پارچه کتان و پنبه ای ظریف مناسب تابستان و نیز بصورت بلوز بافت مناسب برای فصل سرد تهیه می شوند.

نیم تنه: یکی از انواع تی شرت های دخترانه نیم تنه می باشد که معمولا از قد استاندارد مقداری کوتاهتر است و تقریبا نیمی از شکم را می پوشاند ، و امروزه بین دختران محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

تی شرت های لانگ: این نوع از تی شرت نیز بین دختران محبوبیت زیادی دارد و می توان آن را با لگ یا شلوارک ست کرد.

تیشرت و بلوز کودک

تی شرت های شولدر : این مدل از تی شرت در قسمت بازوی لباس مقداری باز است و بسیار مناسب برای مهمانی های دوستانه می باشد.

همیشه در هنگام خرید تی شرت به چند نکته مهم دقت داشته باشید:

جنس پارچه: بهترین جنس برای تی شرت پنبه است، تی شرتی که از جنس کتان خالص با الیاف پنبه تهیه شده باشد، بسیار مناسب برای فصل تابستان است.

تی شرت های تهیه شده از پنبه ، مقاومت بسیار خوبی دارند و به راحتی قابل شست و شو می باشند و همچنین به دلیل دارا بودن قابلیت تنفس به پوست شما اجازه نفس کشیدن می دهند.

همچنین وزن پنبه بکار رفته در تی شرت بسیار مهم است، هر مقدار وزن پنبه بکار رفته در تی شرت بیشتر باشد لباس لطیف تر و نرم تری خواهید داشت.

سایز تی شرت: یکی از اصلی ترین معیارها در هنگام خرید تی شرت سایز آن است ، معمولا بسیاری از تی شرت ها بعد از مدتی ممکن است کش بیاید پس بهتر است به دنبال مدل های Fit  یا Slim fit  باشید ،سایز های Slim fit   برای افراد با اندام ریز بسیار مناسب است.

شما عزیزان می توانید بهترین و با کیفیت ترین تی شرت ها و پوشاک کودکان خود را به صورت اینترنتی خرید کنید، ما به شما فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت را پیشنهاد میکنیم.

فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت ، فروشگاهی همواره تخفیف است که انواع پوشاک کودکان را با قیمت هایی مناسب و باور نکردنی و با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بود از شما عزیزان سپاسگزاریم‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *