لباس بهاری کودک

همه ما می دانیم که فصل بهار هوا تقریبا خنک است و گاهی نیز سرد میشود، زیرا فصل بهار تقریبا یکی از پر باران‌ ترین فصول سال است و همین امر موجب می شود که هوا نامتعادل باشد و گاهی سرد و گاهی گرم باشد. مادرانی که نوزاد دارند با توجه به نامتعادل بودن هوا همیشه نگران سرما خوردن کودکان خود هستند، در واقع می توان گفت که انتخاب لباس نوزادان برای هر فصل سخت است، این که چه لباسی مناسب فصل بهار است و یا چه موقع ممکن است باران ببارد  واقعا دشوار است. در این مقاله سعی داریم شما عزیزان را با بهتر لباس پوشاندن به نوزادان آشنا کنیم.

 

اولین بهترین کار لایه به لایه لباس پوشاندن به تن نوزادان می باشد، بهتر است ابتدا یک پیراهن آستین کوتاه یا تی شرت ‌و بعد روی آن یک لباس آستین بلند و اگر چنانچه قصد بیرون رفتن دارید بهتر است در صورت نیاز ژاکت یا سویشرتی مناسب بپوشانید که اگر احساس کردید هوا کمی گرم است به راحتی آن را از تن نوزادتان در بیاورید.

سوییشرت نوزاد بهاردومین مرحله پوشاندن کلاه به سر نوزادان است زیرا در فصل بهار که هنوز هوا سرد است پوشاندن کلاه سبک  و راحت باعث میشود سر نوزاد کمی گرم نگه داشته شود. همچنین پوشاندن جوراب به پای نوزادان باعث می شود علاوه بر زیباتر کردن ظاهرش پاهایش نیز گرم شوند.

 

استفاده از سویشرت های مناسب بهاری نیز توصیه می شود، شما می توانید حتی به جای ژاکت از سویشرت های مناسب که کلاه هم داشته باشند استفاده نمایید.

خریدن لباس های سرهمی نیز یکی از بهترین لباس هایی است که در پیشگیری از سرما خوردن نوزاد شما نقش بسزایی دارد چون هنگام استفاده از این لباس بدن کودکتان به صورت کامل پوشانده می شود و در برابر برخورد هوای سرد به بدن کودک پیشگیری می شود.

پوشاندن شلوارهای پیش بندی نیز یکی دیگر از گزینه های مناسب است زیرا شلوارهای پیش بندی علاوه بر زیبا نشان دادن کودک باعث می شود سینه وکمر کودکان پوشش گرم  و مناسبی داشته باشند و از بروز سرما خوردگی جلوگیری شود. در روزهای ابری و بارانی نیز بهتر است با خود کاپشن های سبک به همراه داشته باشید که از خیس شدن کودکان جلوگیری شود.

 

لباس پیش بندی کودک بهاری

اگر قصد رفتن به پیک نیک دارید بهتر است نوزادان را در کریر بگذارید و روی آن را نیز با  یک پتوی سبک یا مسافرتی بپوشانید. لباس های مناسب برای فضاهای بسته را نیز در خریدتان قرار دهید ، به این صورت که برای زمانی که نوزاد در خانه است باید لباس مناسب داشته باشد زیرا با گرم شدن هوا سیستم های گرمایشی را خاموش می کنیم و در و پنجره ها را باز می کنیم ، و همین گرم و سرد شدن فضای خانه ممکن است برای نوزادان خطر داشته باشد، به همین دلیل باید مراقب آنها باشیم و با پوشاندن چند لایه لباس مناسب دمای بدن آنها را متعادل نگه داریم.

امیدواریم این پست برای شما عزیزان مفید بوده باشد و در سلامت کودک شما موثر واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *