لگ کودک دخترانه

شلوار لگ یکی از پوشش های بسیار خاص برای هر کسی است. یکی از خصوصیت های لگ این است که آن را می توان به راحتی در خانه ، با شگاه ورزشی و یا بیرون از خانه استفاده کرد. برای اینکه بدانید یک شلوار لگ مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد در این مقاله از فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت با ما همراه باشید.

 

ویژگی های مناسب برای لگ دخترانه

لگ به نوع خاصی از شلوار  خانم ها گفته می شود که تا حد زیادی شبیه ساپورت است، شلوار لگ معمولا حالت جذب دارد ولی به دلیل خاصیت کشسانی بالایی که دارد ، افراد در آن حس نا خوشایندی ندارند و با وجودی که یک شلوار کاملا چسبان است اما به دلیل داشتن فاق بلند  بسیار راحت است. شلوارهای لگ معمولا فاقد جیب هستند و در انواع و جنس های مختلف تولید می شوند.

لگ کودک دخترانه

تفاوت شلوار لگ و ساپورت:

  • پارچه لگ معمولا از ساپورت ضخیم تر است و به دلیل همین ضخامتی که دارد ، بدن  اصلا مشخص نیست، اما ساپورت بسیار نازکتر از لگ است و‌ پوششی بدن نما دارد.
  • تفاوت دیگر لگ و ساپورت در این است که لگ را باید به تنهایی پوشید اما ساپورت معمولا با دامن های کوتاه پوشیده می شود.
  • ساپورت ها اکثرا فری سایز هستند و به دلیل کشسانی بیش از حد شان ، سایز بندی خاصی ندارند ، ولی لگ ها دارای سایز بندی می باشند.

لگ ها معمولا انواع گوناگونی دارند و نسبت به ساپورت دارای طرح های بیشتری هستند، در اینجا با چند نمونه از انواع لگ ها آشنا می شویم:

۱: لگ چرمی: پارچه این گونه لگ از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی است و ظاهری براق دارد و به دلیل چرم به کار رفته در آن نسبت به سایر لگ ها قیمت بالاتری دارد، این گونه از لگ را به دلیل براق بودن و زیبا تر به نظر رسیدن می توان در محیط های رسمی به همراه تونیک ابریشمی استفاده کرد.

۲: لگ های ورزشی: این لگ ها مخصوص ورزشکاران است و بدلیل خاصیت کشسانی بسیار بالایی که دارد ،  از آن می توان در ورزش هایی نظیر ژیمیناستیک ، ایروبیک ، یوگا و پیلاتس و …استفاده کرد.

چنین لگ هایی به دلیل خاصیت عرق گیر بودن مانع از آزار رساندن به ورزشکاران می شود.

۳: لگ های جگینگ یا جین: پارچه تهیه شده این گونه لگ ها تا حدودی شبیه جین است، اما به دلیل نرمی و لطافتی که دارند و همچنین خاصیت کشسانی بالای آنها از شلوار جین بسیار راحت تر است. در واقع این گونه لگ ها برای افراد طرفدار شلوار جین بسیار مناسب است و در استایل های غیر رسمی و کژوال و همچنین به عنوان یک استایل راحت و روز مره بسیار مناسب است.

۴: لگ غواصی: این گونه لگ ها به دلیل ظاهر صاف و یکدست و شفافی که دارند به نام لگ های غواصی نامیده می شوند.

۵: لگ های نقش دار: این لگ ها برای شرکت کردن در مهمانی های دوستانه بسیار مناسب است و در طرح های راه راه ، گلدار و یا پلنگی موجود می باشند ، برای این گونه لگ ها بهتر است لباس بالاتنه ساده و یا بدون طرح باشد.

۶: لگ های سه ربع: سایز چنین لگ هایی از نظر قد و بلندی معمولا تا روی زانو‌ می باشد و زیبایی خاصی را به شما میدهد.

۷: لگ های مردانه: علاوه بر خانم ها و دختران ، آقایان نیز می توانند از لگ به عنوان شلوار پیاده روی و ورزش استفاده کنند، معمولا آقایان چنین لگ هایی را با تی شرت های گشاد و بلوز های بلند در استایل غیر رسمی و کژوال استفاده می کنند.

 

لگ کودک دخترانه چاق

نکات مهم در انتخاب و خرید لگ:

  • جنس لگ: در هنگام خرید لگ به جنس آن توجه داشته باشید ، معمولا لگ با جنس هایی از قبیل چرم ، ویسکوز، لاکرا ، جیر و … موجود می باشد و شما می توانید با توجه نوع جنسی که در نظر دارید لگ مورد نظرتان را خرید نمایید.
  • دوخت لگ: همیشه در هنگام انتخاب یک لگ مناسب به دوخت آن نیز دقت داشته باشید که از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.
  • سایز مناسب: سعی کنید لگی خریداری کنید که سایز هیکل شما باشد ، زیرا اگر لگ خیلی تنگ باشد، ظاهر خوبی از خود نشان نمی دهد، و اگر خیلی گشاد باشد نیز ظاهر زیبایی ندارد. همچنین بهتر است لگ شما از جنسی باشد که بعد از شست و شو سایز ثابتی داشته باشد و کوچک نشود.
  • لگ ورزشی دخترانهلگ مناسب فصل: با توجه به اینکه لگ های هر فصلی با هم متفاوت است، سعی کنید لگ مناسب با فصل خرید کنید ، برای تابستان به دنبال لگ نازک و برای زمستان به دنبال لگ های ضخیم و پشمی باشید.
  • لگ گن دار: افرادی که چاقی شکمی دارند، بهتر است به دنبال لگ هایی باشند که بالای آن به صورت گن می باشد ، چون چنین لگ هایی علاوه بر لاغر تر نشان دادن شما به جمع شدن شکم نیز ، کمک بسیاری می کند.

 

در پایان امیدواریم این مقاله از دارا سارا مارکت برای شما عزیزان مفید بوده باشد، در پست های بعدی نیز با ما همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *