شستشوی لباس مشکی

شستن لباس های تیره و مشکی نیاز به دقت زیادی دارد، زیرا شما نمیخواهید لباستان تغییر رنگ بدهد یا بور شود، از این رو باید به چندین نکته اساسی و مهم دقت کنید تا باعث استحکام و ماندگاری رنگ آنها شود. هم اکنون میخواهیم 10 نکته اساسی در مورد شستشوی لباس های تیره را با هم بررسی کنیم:

۱. در ابتدا بهتر است کلیه لباس ها را با توجه به رنگ و نوع پارچه آنها جدا کنیم و بهتر است دمای آب را برای هریک از لباس ها در نظر بگیریم.

 

شستشوی لباس تیره

۲ لباس های تیره را در آب سرد بشویید و از شوینده های مخصوص لباس های تیره استفاده کنیم.

۳ هرگز لباس های تیره را در کنار لباس های روشن قرار ندهید زیرا ممکن است لباس های تیره به لباس های روشن رنگ پس بدهد.

۴ لباس های تیره و مشکی را به داخل برگردانید تا در اثر شست و شو رنگ آنها بور نشوند.

 

۵ همیشه از کوتاهترین زمان برای شست‌ و شوی لباس های تیره استفاده کنید تا رنگ خود را حفظ کنند.

۶ برای شستن لباس های تیره بهتر است از شوینده های مناسب که فاقد مواد سفید کننده هستند استفاده شود.

۷ از خشک کردن لباس های تیره و حساس  در ماشین لباسشویی اجتناب کنید زیرا این کار به مرور زمان باعث رنگ پریدگی لباس های تیره می شود.

 

۸ همیشه سعی کنید برای شستن لباس های تیره از شوینده مناسب استفاده کنید، زیرا شوینده های نامناسب باعث بور شدن و از بین رفتن تار و پود پارچه می شود، همچنین وقتی از پودر لباسشویی برای شستن لباس های تیره استفاده میکنید بهتر است لباس را چندین بار آبکشی کنید تا از بروز سفیدک بر روی لباس جلو‌گیری کرده باشید. بهترین کار این است که برای شستن لباس های تیره از مایع لباس شویی مخصوص یا حتی از مایع ظرفشویی استفاده کنید.

 

شستشوی لباس مشکی

۹ بهتر است برای خشک کردن لباس های تیره آنها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

۱۰ برای شستن چادر مشکی بهتر است مقداری مایه نرم کننده در لباسشویی خود بریزید، این کار باعث می شود که چادر مشکی پرز لباس ها ی دیگر را به خود نگیرد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید کمال تشکر و قدردانی را داریم، امیدواریم این مطالب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و گامی در جهت آگاهی شما بیشتر شما برداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *