خرید پوشاک کودک

یکی از رسوم ایرانیان از زمان قدیم، نو نوار شدن البته در زمان فرارسیدن سال جدید است. رسمی که جلوه ای نو به ظاهر ما می بخشد و همین باعث شوقی دو چندان در خرید و انتخاب لباس می شود. کودکان با روحیه سرشار از انرژی که دارند، این روز ها بخشی از خاطرات آینده آنها می شود و اهمیت دادن به این موضوع بسیار توصیه می شود. خرید لباس عید معمولا از بهمن ماه شروع می شود و تا آخرین روزهای اسفند ادامه دارد. انتخاب لباس عید برای کودکان کمی دشوار تر از لباس بزرگسالان است، به همین دلیل نیاز است در خرید لباس کودکان دقت بیشتری کرد تا هم زیبا باشد و هم کودک دلبندتان احساس آرامش و راحتی بیشتری در لباس خود داشته باشد. همه کودکان به خرید لباس عید علاقه خاصی دارند و در انتخاب لباس خود والدین را همراهی می کنند. در این مقاله سعی داریم شما عزیزان را در خرید و انتخاب لباس کودکان از نوزادی تا بالاتر را یاری دهیم.

 

خرید لباس عید برای نوزادان

خرید لباس نوزادان نیاز به دقت زیادی دارد چرا که پوست نوزادان بسیار لطیف و حساس است و همین باعث می شود لباسی را انتخاب کنید که از پارچه های نرم و لطیف تهیه شده اند و پوست نوزادان را اذیت نکنند. بهتر است لباسهای نوزادان در قسمت سرشانه دکمه خور باشد و شلوارهایی  با کمر کشی پهن و نرم تهیه کنید که نوزاد شما در آن احساس راحتی داشته باشد. نوزادان به دلیل اینکه قدرت راه رفتن ندارند خرید کفش های پارچه ای گزینه بسیار مناسبی برای آنهاست ، زیرا علاوه بر شکیل نشان دادن ظاهرشان،  پاهایشان نیز گرم می شود.

لباس نوزاد عید

 

برای نوزادان ۶ماه به بالا: در این سن کودک شما کمی تحرک پیدا می کند و چهار دست و پا می رود باید لباسی را انتخاب  کنید که زانوهای کودک آسیب نبیند و کودک در آن لباس احساس راحتی داشته باشد، برای این کودکان شلوارهایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر کشی باشد و فاق بلندی داشته باشد تا در پوشک خود راحت باشد و قدرت حرکت داشته باشد. در ایام عید و روزهای بهاری به دلیل سرمای اندک هوا، بهتر است برای نوزادان و کودکان کم سن تر کلاه مناسب فصل بهار نیز تهیه کنید.

از یک سالگی کودک شما کم کم راه رفتن را شروع می کند و میزان کثیف شدن لباس هایش بیشتر می شود بهتر است برای این سن کودکان لباس هایی  با قیمت مناسب تر تهیه کنید و لباس های گران قیمت را در مهمانی استفاده کنید. به دلیل اینکه در این سن کودک راه رفتن را یاد می گیرد و هنوز استخوان های پای او نرم می باشد  بهتر است برایش کفشی انتخاب کنید که کمی ساق داشته باشد تا پاهایش در قسمت قوزک آسیب نبیند.

 

لباس نوزاد عید

 

کودکان ۳ سال به بالا: در این سن کم کم به نظر کودکان خود احترام بگذارید و در انتخاب رنگ و مدل لباس نظر آنها را نیز بخواهید.

برای دختر بچه ها پوشیدن دامن های چین دار و بلوز گزینه بسیار مناسبی است، همچنین جوراب شلواری های رنگی و مناسب با لباسشان باعث زیباتر نشان دادن آنها می شود. برای پسر بچه ها نیز پوشیدن بلوز اسپرت و شلوار جین بهترین گزینه می باشد.

در ۳ سالگی کودک شما کفش پوشیدن را یاد می گیرد و بهتر است برای بالا بردن اعتماد به نفس کودکتان، کفش های سبک و قابل انعطاف چسبی را برایش انتخاب کنید. همه کودکان به لباس های راحتی برای منزل نیاز دارند، بهتر است لباس هایی برایشان انتخاب کنید که از جنس نخی و پنبه ای باشند تا در این لباس ها در آرامش باشند.

 

خرید اینترنتی و آسان به شما عزیزان این امکان را می دهد که با توجه به شلوغی بازار خرید در دو ماه پایانی سال و با شرایط فعلی بیماری کرونا و خطرات احتمالی آن، برای کودکان عزیزتان از فروشگاه های اینترنتی معتبر، لباس های مناسب را خریداری نمایید.

همچنین شما عزیزان می توانید با مشاهده محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی دارا  سارا مارکت ، لباس مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت و قیمت انتخاب و خریداری نمایید. فروشگاه دارا  سارا مارکت این افتخار را دارد که بهترین و با کیفیت ترین لباس های کودکان را متناسب با سلیقه ی خاص شما در اختیارتان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *