در این مقاله از فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت قصد داریم شما عزیزان را با چند نوع دیگر از انواع لباس های نوزادان آشنا کنیم، در این پست از دارا سارا مارکت با ما همراه باشید. بادی های نوزادی ، رامپر ، سرهمی ها نیز شامل مجموعه لباس های نوزادی هستند که در این مقاله با هر یک از آنها و مزیت هایشان آشنا می شویم.

 

در ابتدا بهتر است بررسی کنیم که بادی نوزادی چیست ؟

بادی در واقع نوعی سرهمی است که شلوار و پاچه ندارد و در این مدل از لباس پاهای کودک لخت می باشد و در قسمت فاق آن دکمه خور دارد که تعویض پوشک کودک را آسان می کند، بادی ها معمولا با توجه به نوع پسرانه یا دخترانه آن در مدل های یقه گرد، یقه دار، یقه توری، و دکمه دار و بدون دکمه و حتی مجلسی تولید می شوند. لباس های بادی معمولا برای نوزادان بسیار پر مصرف و ایده آل هستند، زیرا این مدل لباس در تمامی فصل های سال قابل استفاده است، هم در تابستان به تنهایی، وهم در فصول سرد به عنوان یک لباس زیر مناسب پوشیده می شود.

 

بادی نوزاد

 

مزیت های استفاده از بادی های نوزادان

  • پوشیدن این گونه لباس در نوزادان سبب می شود که در فصل های سرد سال پهلوهای نوزاد شما پوشیده بماند و از سرما خوردن کودک جلوگیری کند.
  • بادی هایی که در قسمت فاق آنها دکمه میخورد برای نوزادانی که پوشک می شوند بسیار مناسب است زیرا علاوه بر ثابت نگه داشتن پوشک کودک ، عمل تعویض پوشک نیز به راحتی و سهولت انجام می گیرد و همچنین باعث میشود شلوار کودک نیز ثابت بماند.

 

نکات مهم که در خرید بادی باید به آن توجه کنیم

  • همیشه سعی کنید در هنگام خرید بادی، یک سایز بزرگتر از اندازه واقعی نوزاد خریداری کنید.
  • نکته دیگر در خرید بادی نوزادی انتخاب جنس مناسب و سازگار با پوست کودک شماست که باعث آرامش کودک است ، سعی کنید از خرید بادی هایی از جنس پرزدار و پشمی پرهیز کنید ، چون این گونه بادی ها علاوه بر ایجاد حساسیت و‌ آلرژی پوستی سبب مشکلات تنفسی نیز می شوند.
  • نکته دیگری که در خرید بادی های نوزادی نیاز به توجه دارد ، نوع دوخت آن است، دقت داشته باشید از نوعی که هیچگونه درز و دوختی ندارد خریداری کنید.
  • اگر تصمیم دارید برای سرویس سیسمونی بادی تهیه کنید، بهتر است از سایز صفر شروع کرده که مخصوص نوزادی است و نهایتا تا ۲الی ۳ ماهگی آن خرید کنید که خیلی زود برای نوزاد کوچک نشود.
  • در هنگام خرید بادی های نوزادی شما می توانید مدل های مختلفی را انتخاب و تهیه نمایید، بنا به دخترانه یا پسرانه خریدن بادی می توانید از مدل یقه های گرد ساده ، یا یقه برگردان ، دکمه دار، یقه تور دار و…خریداری نمایید.

 

خرید بادی کودک 

 

رامپر چیست

رامپر نیز نوع دیگری از بادی ها محسوب میشود، با این تفاوت که ‌بادی ها معمولا به صورت شورتی هستند ‌و هیچگونه پایی ندارند و با چند دکمه در قسمت دو پای کودک بسته می شوند ولی رامپر نوعی بادی است که دارای شلوار کوتاه یا بلند است و در واقع نوعی سرهمی است که یا دکمه در بین دو پا دارد و یا به صورت یکسره از جلوی یقه شروع می شود و تا پاها ادامه دارد.

 

شما می توانید از یک رامپر مناسب به عنوان یک لباس برای خروج از منزل کودک‌ خود استفاده کنید.

بادی ها استفاده های بسیار زیادی دارند ، شما میتوانید از انواع بادی اعم از رکابی یا آستین دار، به عنوان یک زیر پوش مناسب برای لباس های گرم نیز استفاده کنید، بادی ها معمولا برای کودکان تا سنین ۲ سالگی که پوشک می شوند بسیار مناسب است.

در هنگام خرید بادی حتما جنس آن را در نظر داشته باشید ، سعی کنید بادی خریداری شده از جنس بسیار لطیفی مانند تریکو یا نخ پنبه ، باشد که باعث حساسیت پوستی در کودک نشود.

این گونه بادی ها علاوه بر داشتن جنس مطلوب و مناسب ، کشسانی بسیار خوبی نیز دارند و مخصوص فصل گرم هستند.

نوع دیگر بادی ها یا همان رامپر ، سرهمی های زمستانی هستند که معمولا از جنس مخمل ، یا بافت می باشند.

نحوه شست وشوی بادی های نوزادی

بهتر است برای شست وشوی بادی های نوزادان از شوینده هایی که دارای نرم کننده مناسبی هستند استفاده کنید، اگر پوست کودک شما به مواد شوینده هر گونه حساسیتی نشان داد باید نوع شوینده را عوض کنید.

از اینکه تا پایان این مطلب از  فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم، شما عزیزان می توانید انواع بادی های نوزادی را به صورت اینترنتی و بسیار آسان از فروشگاه دارا سارا مارکت با قیمت هایی مناسب و باور نکردنی تهیه و خرید کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *