ست کردن لباس کودک بچگانه

دارا سارا مارکت به عنوان یکی از عرضه کنندگان انواع پوشاک کودکان، در این مطلب سعی داریم راهکارهایی برای ست کردن لباس های بچه ها را با هم بررسی کنیم. ست کردن پوشاک بچگانه یکی از اصول اولیه در خرید لباس کودک است و موضوع مهمی است که گاهی بعضی از والدین به آن توجهی ندارند.

کودکانی که ست می پوشند مرتب و منظم دیده می‌شوند و در واقع ست کردن لباس زیبایی ویژه و خاصی به کودکان می دهد، حتی گران قیمت ترین پوشاک اگر هماهنگ انتخاب نشوند کودک را بی نظم  و نامرتب نشان می دهند.

 

چگونه لباس کودکمان را ست کنیم؟

ست کردن پوشاک بچگانه معمولا کار مشکلی است و اگر در انتخاب لباس مناسب رعایت شود خود بخود ست لباس تکمیل می شود. ست کردن لباس کودکان با توجه به رنگ بلوز و شلوار با رنگ های زیبایی مانند قرمز، صورتی، سبز، آبی ،بنفش ،زرد، نارنجی ،سفید و … از رایج ترین رنگها در بین کودکان می باشد. از ترکیبات رنگی نیز می توانید برای ست کردن لباس ها استفاده کنید.

ترکیب رنگ لباس کودک

ترکیب دو یا سه رنگ را در بلوز و دامن یا شلوار انتخاب کنید:

برای زیباتر نشان دادن لباس کودکان بهتر است از ترکیبات رنگی استفاده کنید، مثلا اگر شلوار کودکتان را تک رنگ انتخاب کردید بهتر است بلوز را از رنگ های متضاد یا ست آن انتخاب کنید.

جنس پارچه نیز باید در نظر گرفته شود بطور مثال اگر لباس بالا تنه را مطابق با فصل سال از بلوز بافت انتخاب کردید پوشیدن شلوار پارچه ای هماهنگی جالبی ندارد و بهتر است لباس بالا تنه و پایین تنه هماهنگ‌ انتخاب شوند. استایل لباس کودکان باید در نظر گرفته شود، برای مثال اگر شما برای کودکتان لباس رسمی مانند پیراهن و کت و کراوات در نظر گرفته اید برای شلوار نباید سراغ شلوار جین بروید بهترین گزینه در اینجا شلوار پارچه ای می باشد. همچنین اگر برای کودکتان لباس اسپرت مانند تی شرت انتخاب کرده اید اینجا دیگر انتخاب شلوار پارچه ای گزینه مناسبی نیست و بهترین گزینه در اینجا شلوار جین می باشد.

همیشه در خرید لباس کودکان بهتر است به سلیقه آنها احترام بگذارید و نظرشان را در انتخاب لباسشان بپرسید. لباس هایی که مدل سن بالایی را دارند و سن کودک شما را بیشتر از سن واقعی او نشان می دهند به آنها نپوشانید و همچنین از پوشاندن لباس های کار شده و پر زرق و برق به کودک‌ خودداری کنید.

برای دختر بچه ها از پوشاندن جوراب شلواری غافل نشوید، برای این که یک کودک خوش تیپ و شیک پوش داشته باشید انواع رنگها و طرح های جوراب شلواری را تهیه کنید و مناسب با هر رنگ از لباس او بپوشانید. همیشه سعی کنید لباس کودکتان را مناسب با جنسیتش بپوشانید، خانواده هایی که دوست دارند دخترشان مانند پسرها لباس تن‌ کنند و موهایشان را پسرانه بزنند باعث می شوند که کودکشان در دوران نو‌جوانی به دنیای پسرانه روی آورد.

لباس مناسب ست کردن بچه

برای دختران از دامن های چین دار و جوراب شلواری مناسب با رنگ دامن استفاده کنید، موهای بلند نیز به زیبایی آنها اضافه می‌کند. در مجالس رسمی برای پسرها پوشیدن پیراهن و کراوات و شلوار رسمی و کفش کالج باعث شیک تر نشان دادن آنها می‌شود.

امیدواریم مطالب این پست نیز مفید بوده باشد. همچنین می توانید برای مطالعه چگونگی لکه زدایی و پاک کردن لباس کودکان به پست هایی که در ادامه قرار خواهیم داد مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *