جنس لباس برای پوست کودکان

خرید لباس نوزادان و کودکان یکی از مهمترین کارهایی است که هر مادری به آن فکر می کند و حتما باید با آگاهی انجام شود، همانطوری که در مطالب قبلی گفتیم، هم اکنون نیز خاطر نشان میکنیم که شستن لباس نوزادان و کودکان قبل از استفاده در کنار سایز بودن لباس و زیبایی آن اهمیت دارد. برای خرید لباس فرزند عزیزتان بهتر است فقط به زیبایی توجه نکنید بلکه بهتر است به جنس پارچه اهمیت بدهید و با توجه به حساس بودن پوست نوزاد دنبال پارچه هایی نرم و ترجیحا تمام پنبه باشید و کمتر از پوشاکی که در آن مواد شیمیایی و صنعتی مصنوعی به کار رفته استفاده کنید.

 

جنس لباس مناسب کودک

 

لباس نوزاد را بهتر است از میان لباس هایی انتخاب کنید که یقه سنگین نداشته باشد. همچنین حتما لباسی را انتخاب کنید که دکمه های ساده و معمولی در کنار یقه داشته باشد یا اینکه یقه لباس کش بافت داشته باشد تا به راحتی استفاده شود و نوزاد را اذیت نکند.

 

لباس پنبه ای نوزاد

برای کودک لباس هایی را انتخاب کنید که ساده باشند، دکمه یا زیپ اضافه نداشته باشند. همچنین سرهمی هایی بخرید که در قسمت پوشک، دکمه جداگانه دارند و راحت باز و بسته می شوند. در کنار این مورد لباس هایی را انتخاب کنید که جنس بسیار نرمی داشته باشند و از الیاف پنبه ای انتخاب شده اند که باعث ایجاد خارش و حساسیت های پوستی نشوند.

 

انواع جنس لباس کو‌دکان

از آنجا که می دانیم نوزادان  و کودکان دارای پوست پوست بسیار حساسی هستند در انتخاب جنس لباس آنها باید دقت زیادی انجام دهیم. جنس لباس نوزادان و کودکان اکثرا شامل پارچه های نخی، پارچه پنبه ای، مخمل، وال، حوله ای ، چیت، پلی استر و‌ پشمی با کیفیت بالا می باشند و بدون شک کودکان باید در لباسشان احساس راحتی داشته باشند که به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت پوستی و خارش در آنها نشود.

 

لباس کودک

بهترین جنس لباس برای کودکان:

  • از بین انواع جنس می توان به جنس پنبه ای اشاره کرد که بسیار نرم می باشد و‌ هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمیکند.
  • اگر به دنبال لباس گرم برای نوزادان هستید میتوان به لباس هایی از جنس مخمل اشاره کرد.
  • اگر به دنبال لباس خنک برای فصل تابستان هستید به لباس هایی از جنس چیت که‌ بسیار نازک و نرم و بدون ایجاد حساسیت هستند می توان اشاره کرد.
  • یکی دیگر از پارچه هایی که گزینه مناسبی برای کودک عزیزتان می باشد جنس وال است این پارچه بسیار نرم و ظریف بوده و بدون ایجاد حساسیت برای لباس های تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • از دیگر جنس هایی که برای لباس کودکان مناسب است پارچه میکرو فایبر می باشد این پارچه ۱۰۰درصد طبیعی می باشد و کاملا ضد حساسیت می باشد.

امیدواریم این پست در انتخاب نوع  و جنس پارچه لباس کودکان برای شما عزیزان مفید بوده باشد. علاوه بر موارد گفته شده شما نیز می توانید تجربه ها و پیشنهاد های خود را در زمینه انتخاب جنس مناسب لباس کودکان با ما اشتراک بگذارید و آگاهی سایر کاربران وبسایت دارا سارا مارکت را در این مورد افزایش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *