مایو شنا کودک

شنا کردن یکی از لذت بخش ترین ورزش ها برای همه افراد و بخصوص کودکان است، همه کودکان به آب بازی علاقه بسیار زیادی دارند و شنا کردن این لذت را دو چندان می کند. عادت کردن به شنا می تواند تاثیرات زیادی در سلامتی ذهن و جسم همه افراد و بخصوص کودکان داشته باشد، شنا کردن باعث می شود توانایی هوشی نیز بالا رود. شیک پوشیدن فقط  مربوط به مهمانی نمی شود، کودکان علاقه دارند که در هر جایی شیک بودن را تجربه کنند و همین امر باعث می شود به دنبال لباس مناسب برای مهمانی و شنا باشند. مایو از لحاظ لغوی به معنی لباس نرم و چسبان است که در هنگام شنا کردن قسمت هایی از بدن را می پوشاند، مایو انواع مختلفی دارد که شامل مایو‌ مخصوص پرورش اندام یا بدنسازی، مایو غواصی ، مایو اسکی روی آب می باشد. مایو جنس های مختلفی هم دارند و بیشتر از جنس الیاف غیر پنبه ای هستند تا آب را کمتر به خود جذب کنند و سریع خشک شوند.

 

مایو لباس غواصی کودک

 

مایو شنا بیشتر از جنس نایلون هستند این گونه مایوها بسیار کم هزینه اند و آب را به خود جذب نمی کنند بهتر است بعد از استفاده به مدت کوتاهی در برابر نور خورشید قرار گیرند زیرا تابش اشعه خورشید باعث می شود حالت خود را از دست بدهند، بهتر برای شستشوی مایو از آب سرد استفاده شود. نوع دیگر از مایو که در بازار یافت میشود از جنس کتان است و به دلیل جذب بالای آب اصلا مناسب شنا نیستند وبیشتر مناسب ورزش هستند. بهتر است فرزندان را از نوزادی با شنا آشنا کنیم ,نوزادان نیز به مایو نیاز دارند.

 

مایو لباس شنا کودک

 

مایو نوزادی

برای نوزادان زیر یکسال بهتر است مایو های شورتی محافظ دار استفاده شود، این گونه مایو ها از ورود مدفوع به آب استخر جلوگیری میکند اما از ورود ادرار به آب جلوگیری نمی کند و کاملا قابل شستشو می باشند. بهتر است قبل از بردن نوزادان به داخل استخر از کرم محافظ مخصوص استفاده شود تا پوست حساس نوزاد در برابر کلر آب استخر صدمه نبیند و سپس از لباس کاملا پوشیده که کل بدن نوزاد را بپوشاند استفاده شود. بعضی از لباس های شنا ی کودکان و نوزادان حاوی فوم مخصوص هستند تا کودکان روی آب شناور باشند ،این فوم ها قابل جدا کردن می باشند تا زمانی که کودک شنا کردن را یاد گرفت از لباس جدا شود، هر چه کودکان بزرگتر شوند و شنا کردن را یاد بگیرند کم‌ کم مایو شنای آنها شبیه بزرگترها می شود.

مایو کودکان انواع گوناگونی  نظیر مایو شورتی و شلوارکی دارند ، بعضی از آنها دارای کلاه وبعضی بدون کلاه می باشند ، همچنین مایوهای یک تکه و آستین دار نیز شامل کودکان میشود. مایو یک تکه معمولا بدن را از بالای سینه و تا زیر باسن می پوشاند . نوع دیگر مایو دو تکه است ، این مایو ها دو قسمت جداگانه است که شامل یک شورت و تاپ جدا می باشد.

مایو دخترانه بچگانه

سایز بندی مایو کودکان

همانطور که گفته شد جنس مایو معمولا از نایلون تهیه شده است و قابلیت کشسانی زیادی دارد به همین دلیل سایز کوچکتری از لباس های معمولی افراد است، و همین امر باعث می شود که مایو خریداری شده تا چند سال قابل استفاده باشد پس بهتر است هنگام خرید مایو بهترین جنس انتخاب شود.

 

خاصیت ضد آب بودن مایو شنا:

مایو شنایی که انتخاب می کنید باید آب را از خود رد کند زیرا در غیر این صورت در هنگام شنا سنگین شده و مانع از حرکات سریع می شود. برای کودکان خود از طرح و رنگ های شاد استفاده کنید ، زیرا لباس شاد انگیزه و میل و رغبت بیشتری در کودکان برای این تفریح سالم ایجاد میکند.

 

انواع مایو پسرانه:

مایو پسرانه معمولا به صورت شلوارک است و حالت کشسانی دارد و به در انواع رکابی و پاچه دار موجود است. استفاده از مایو در هنگام شنا باعث می شود سرعت و کیفیت شنا بیشتر شود، مایو پسرانه انواع مختلفی دارد :

مایو یک تکه: مایو یک تکه شامل شورت یا شلوار هستند.

مایو دو تکه:این نوع از مایو شامل شورت یا شلوار به همراه تاپ یا تی شرت هستند.

مایو‌یکسره: این مایوها به شکل تاپ و شلوارک متصل می باشند.

مایو پسرانه کودک

 

انواع مایو‌ دخترانه:

مایو های دخترانه نیز انواع مختلفی دارند و شامل :

مایو یک تکه: شامل تاپ و شورت رکابی و یا پایه دار  متصل  به هم و همچنین کلاه هستند.

مایو دو تکه: به صورت تاپ و شلوارک جداگانه به همراه کلاه

مایو دامنی: این نوع مایو به صورت تاپ و دامن متصل و یا جدکانه وهمراه کلاه تهیه میشوند.

کودکان در سن کم بیشتر به آب تمایل نشان می دهند پس بهتر است با انتخاب مایو مناسب با رنگ و طرحی شاد و این میل را در آنها افزایش دهید، با توجه به اینکه کودک شما قرار است مایو را در استخر استفاده کند ویا در دریا ، بهتر است جنسی را انتخاب کنید که از آسیب های ناشی از کلر استخر یا تابش اشعه خورشید در امان باشد .

فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت به شما این امکان را می دهد که علاوه بر پوشاک مناسب برای کودکان ، انواع مایو شنا را با کیفیتی  عالی و‌ مناسب به صورت آنلاین انتخاب و خرید کنید، در دارا سارا مارکت با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *