یکی از مهم ترین مسائلی که برای بعضی از والدین که کودکان لاغری دارند این است که چه لباسی به تن کودکان خود کنند تا ظاهر آنها باریکتر از آنچه که هست به نظر نیاید. در این بخش از فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت به ویژگی های مهمی که باید در پوشش لباس کودکان لاغر دقت داشته باشیم می پردازیم. در این بخش از دارا سارا مارکت نیز همراه ما باشید.

در هنگام خرید لباس برای کودکان لاغر به چندین نکته زیر دقت کنید:

  • هرگز برای کودکان لاغر لباس تیره تهیه نکنید، زیرا پوشیدن لباس تیره سبب می شود که جثه کودکان از حالت عادی خود لاغر تر نشان داده شود، بهترین رنگ لباس برای کودکان لاغر رنگ های روشن می باشد، پوشیدن لباس با رنگ های روشن عموما باعث حجیم تر به نظر رسیدن اندام می شود، در حالی که رنگ های تیره افراد را لاغر تر نشان می دهند، و اصلا مناسب افراد لاغر نیست.
  • لباس مناسب برای کودکان لاغر باید دارای طرح ها و خط های افقی باشد، اگر دقت کرده باشید ، اکثر لباس هایی که طرح های عمودی دارند شما را لاغر تراز  آنچه که هستید نشان می دهند ، اصولا طرح های عمودی سبب لاغر تر نشان دادن می شوند ولی طرح های افقی باعث می شوند تا ظاهر انسان کمی چاق تر و عریض تر دیده شوند و این مسئله برای کودکانی که کمبود وزن دارند و لاغر هستند بسیار کاربردی می باشد.

لباس دخترانه کودک لاغر

  • پوشیدن لباس های چین دار: آیا تا به حال به پیراهن و دامن های پفی و‌چین دار دقت کرده اید، این چنین دوخت لباس از قدیم تا کنون طرفداران خاص خود را داشته است، و افراد لاغر معمولا برای اینکه کمی خود را تپل تر نشان بدهند به سمت تهیه چنین لباس هایی بوده اند، این گونه لباس ها عموما باریکی اندام را پوشش می دهند و سبب می شوند که کودکان لاغر جذابیت بیشتری پیدا کنند ، پس بنابراین اگر شما دختر خانم لاغری دارید بهتر است به دنبال چنین لباس هایی با دامن چین دار و پفی باشید.

دامن کوتاه دخترانه بچگانه

  • از پوشاندن لباس های جذب برای کودکان لاغر پرهیز کنید ، چنین لباس هایی اصلا مناسب برای افراد لاغر نمی باشد و اندام آنها را باریکتر و کوچکتر از سایز واقعی خود نشان می دهند، به والدین عزیز توصیه می شود لباسی برای کودکان خود تهیه کنند که حالت آزاد داشته باشد ، اصولا پوشاندن لباس جذب به تن کودک سبب می‌ شود که کودک نتواند به راحتی نشست و برخاست کند.

 

  • استفاده از طرح های شلوغ: لباس هایی که از پارچه هایی با طرح های شلوغ و گلدار تهیه شده اند از میزان لاغری افراد لاغر می کاهند و آنها را شادترو جذابتر نشان می دهند، لباس هایی که دارای طرح های شلوغ هستند ، چه لباس های کوتاه و چه لباس های بلند بسیار کار آمد و جذاب خواهند بود.

لباس کودکانه هاوایی

 

  • نکته دیگر توجه به مدل آستین لباس است زیرا گشادی بیش از اندازه آستین لباس افراد لاغر را فوق العاده ضعیف تر نشان می دهد.
  • لباس افراد لاغر نباید خیلی افتاده و پایین تر از خط شانه قرار بگیرد ، در واقع باید درز شانه در لبه شانه  افراد لاغر قرار بگیرد ، زیرا پایین بودن درز شانه باعث می شود دیگران احساس کنند که لباس از تن شخص می افتد، اگر آستین لباس خیلی گشادتر از اندازه معمولی باشد لاغری بازوها بیشتر نشان داده می شود.

 

  • نکته دیگر مدل یقه لباس است، لباس های یقه هفت باعث می شود که گردن افراد لاغر کشیده تر و بلند تر به نظر برسد ، برای کودکان لاغر مناسب ترین لباس ، یقه گرد و یا قایقی هستند تا به جای بلندتر نشان دادن گردن شانه ها را عریض تر جلوه دهند.

 

  • پوشیدن لباس های یقه اسکی در زمستان گزینه بسیار مناسبی برای افراد لاغر است، زیرا همانطور که لباس های یقه هفت شما را کشیده تر نشان می دهد لباس های یقه اسکی به متوازن شدن اندام کودک شما کمک می کند.

 

ارتباط لباس پوشیدن و نوع شخصیت

معمولا کودکانی که جثه بزرگتری دارند، قویتر به نظر می آیند. پس برای اینکه کودکان لاغر را خیلی ضعیف نشان ندهیم، بهتر است به نوع پوشش آنها دقت بیشتری کنیم. از پوشاندن لباس هایی که کودکان را ضعیف تر از آنچه که هست نشان می دهند خود داری کنید. اولین قدم برای اینکه کودک شما با ابهت تر دیده شود ، پرهیز کردن از لباس هایی است که آنها را ضعیف تر از حد معمولی نشان می دهد ،مانند پوشیدن لباس های بیش از حد گشاد شاید خیلی ها بر این تصور باشند که پوشاندن لباس های گشاد می تواند اندامشان را مخفی کند و آنها را قوی تر نشان دهد ، در حالی که این تصور کاملا اشتباه است، لباس افراد لاغر نباید زیاد گشاد و یا چسبان باشد. همچنین پوشیدن شلوارهای جین تنگ و چسبان اصلا ظاهر‌ خوبی ندارد و باعث میشود پاهای کودک شبیه تکه ای چوب خشک به نظر برسد.

  • انتخاب  اکسسوری های بزرگ مانند بستن ساعت مچی بزرگ و یا کراوات های پهن برای افراد لاغر اصلا ظاهر خوشایندی ندارد.
  • اگر تمایل به پوشیدن تیپ های اسپرت دارید می توانید از لباس هایی با طرح های چهار خانه و اسپرت نیز بهره ببرید.

امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما عزیزان مفید بوده باشد، از اینکه تا پایان این مقاله از دارا سارا مارکت با ما همراه بودید بسیار‌ متشکریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *