ۀباس هودی کودک دختر پسر

هودی یکی از پر طرف دار ترین لباس برای همه رده های سنی، و به خصوص کودکان است. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت به راهنمایی انواع هودی  و مزیت آنها می پردازیم. ابتدا باید بدانیم هودی چگونه لباسی است. خرید هودی که یکی از لباس های مناسب برای پاییز و زمستان است که شبیه سویشرت های کلاه دار است ولی زیپ و دکمه ندارد. هودی یکی از بهترین لباس های راحت برای تمام فصول و بخصوص فصل سرد سال است و می توان این لباس را با هر لباس دیگری به راحتی ست و ترکیب کرد. در واقع هودی لباسی ایده آل برای گرم نگه داشتن کودکان است و در فصل هایی مانند پاییز که هوا آنقدر سرد نشده و نیاز به پوشیدن کاپشن نیست گزینه بسیار مناسبی است و این لباس استایل بسیار زیبا و جذابی به کودکان می دهد. هودی در انواع دخترانه و پسرانه و با رنگ های زیبا و شاد تولید می شود.

ۀباس هودی کودک دختر پسر

 

جنس پارچه هودی از چیست؟

هودی ها چندین جنس مختلف دارند و در هر فصل می توان هودی  مناسب همان فصل را استفاده کرد. هودی معمولا با پارچه هایی نظیر دوروس، ویسکوز ، پشمی و لاکرا  تهیه می شوند که در اینجا به خصوصیات هر یک از آنها می پردازیم.

هودی با پارچه دو روس: این گونه هودی از جنس  پنبه و پلی استر هستند و دارای کشانی بسیار مناسبی نیز می باشند، در واقع هودی های دروس یکی از معروفترین پارچه های هودی هستند و پنبه به کار رفته در پارچه مربوطه سبب گرمای هودی می شود و پلی استر به کار رفته نیز برای زیباتر شدن و استایل هودی و شکل گیری آن می باشد. پارچه دوروس معمولا برای تولید هودی های بچگانه بسیار کاربردی است.

هودی با پارچه لاکرا: این گونه هودی ها از جنس الیاف مصنوعی و پلی استر تهیه می شوند و بسیار سبک هستند و هوا را به راحتی از خود عبور نمی دهند و باعث تعریق زیاد می شوند و اصلا مناسب ورزش و فعالیت های زیاد که باعث تعریق می شوند نمی باشند و  یکی از ارزانترین  پارچه های هودی هستند ، گرمای زیادی برای زمستان ندارند و بسیار نازک می باشند.

هودی  با پارچه ویسکوز: این گونه هودی پارچه بسیار نازک و ظریفی دارد  ، به دلیل نازک  بودن ، باعث می شود که هوا به راحتی از آن عبور کند  ، بسیار خنک برای تابستان و حتی مناسب برای باشگاه و‌ ورزش کردن است و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

هودی با پارچه پشمی: این نوع از هودی از ترکیب پشم  و پلی استر تهیه می شود، سرما را از خود عبور نمی دهد و گرمای بسیار خوب و همچنین دوام بسیار بالایی دارد.

پارچه های پشمی در واقع یکی از بهترین پارچه ها برای تهیه هودی هستند.

 

هودی بچگانه

 

نکاتی که باید در هنگام خرید هودی به آنها دقت کنیم:

  • نکته اول اینکه هودی که تهیه می کنید از جنسی باشد که سبب تعریق بیش از حد کودک‌ نشود.
  • هودی دارای کلاه و یک بند قابل تنظیم باشد، تا در هنگام وزش باد و باریدن باران بتوان آن را محکم کرد تا از نفوذ هوای سرد جلوگیری شود.
  • سر آستین هودی باید کشباف مناسبی داشته باشد تا سرما وارد بدن کودک نشود.
  • برای فصل های سرد و بارانی نیاز است هودی که تهیه می کنید یک لایه بیرونی ضد آب و یک لایه داخلی از جنس پنبه و ضد حساسیت داشته باشد
  • هودی که برای کودکتان خرید می کنید باید بسیار راحت باشد و کودکتان در آن لباس احساس آرامش داشته باشد، پس سایز لباس بسیار مناسب است و همین اسپرت و راحت بودن این لباس سبب می شود که کودک شما حتی در حین بازی کردن بسیار آرامش داشته باشد.
  • معمولا هودی ها از پارچه های گوناگونی تهیه می شوند و در انواع تابستانه و زمستانه و‌ با پارچه های نازک و ضخیم تهیه می شوند که شما میتوانید بنا به میل و سلیقه خود و کودکتان هر نوع از آن را تهیه کنید.
  • هودی های بچگانه دارای ست شلوار نیز هستند ، و دیگر شما نیازی به ست کردن آن ندارید و همینطور نوع تابستانی آن با آستین سه ربع یا کوتاه همراه با شلوارک در انواع و طرح های متفاوت نیز موجود است.
  • شما می توانید از هودی در هر جا و مکانی مانند مهمانی ها ، خرید، طبیعت ‌و حتی تفریح و هنگام بازی کودکان به عنوان لباسی شیک و راحت استفاده کنید.
  • سعی کنید در هنگام خرید به رنگ و مدل هودی توجه داشته کنید ، که همیشه بتوان از آن استفاده کرد. هودی ها معمولا جلو بسته و تک رنگ و دارای کلاه و در نوع زمستانی و پاییزی آن دارای کشباف آستین هستند تا از نفوذ سرما به بدن کودک جلوگیری شود.

ۀباس هودی کودک دختر

هدف در فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت جلب رضایت شما عزیزان است. دارا سارا مارکت انواع لباس های کودکان را در طرح ها و رنگ های مختلف با قیمت هایی کاملا مناسب و استثنایی به شما عزیزان عرضه می کند ، تا شما بتوانید به راحتی زیباترین و  مناسب ترین پوشاک را برای کودکان خود سفارش دهید. امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *