انواع لباس دخترانه کودک

دوستان عزیز دارا سارا مارکتی اگر صاحب دختر هستید به خوبی می دانید که لباس های دخترانه تنوع بسیار زیادی دارد، دختران بسیار علاقه دارند که همانند مادرانشان لباس بپوشند ، ما در این مقاله سعی داریم شما عزیزان را با انواع لباس های دخترانه بیشتر آشنا کنیم، در این بخش از فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت با ما همراه باشید. یکی از لباس هایی که در کمد لباس هر دختری موجود است پیراهن است، و انواع مختلفی دارد، و با جنس های متفاوتی مانند تابستانه و زمستانه در دسترس است.

 

پیراهن دخترانه

دختران معمولا عاشق پیراهن هایی با آستین های پفی و پر چین هستند، در واقع پیراهن دخترانه نوعی دیگر از لباس های مجلسی است، در این نوع لباس قسمت دامن به بالاتنه چسبیده است، وبرای زیباتر شدن پیراهن، معمولا تزیئناتی با تور یا مروارید در قسمت بالاتنه دوخته شده است. این لباس زیبا و شکیل معمولا دارای زیپ یا دکمه در قسمت بالاتنه می باشد تا پوشیدن لباس آسانتر باشد. پیراهن های مجلسی دخترانه بیشتر از جنس پارچه های حریر و‌ گیپور تهیه شده اند.

 

پیراهن دخترانه کودک

 

دامن دخترانه

دختران به پوشیدن دامن نیز علاقه دارند، همیشه در نظر داشته باشید که دامن را کجا استفاده می کنید، پوشیدن دامن برای دختران در مهمانی ها و دور همی ها بسیار زیبا و‌ مناسب است، اما برای بازی و پارک رفتن لباس مناسبی نیست، در نظر داشته باشید اگر دامن گلدار یا طرح دار برای دختر کوچولوی خود انتخاب کردید، بلوز را بدون طرح و ساده انتخاب کنید تا شیک تر به نظر برسد. در خرید دامن در نظر داشته باشید قد دامن خیلی بلند نباشد چون ممکن است زیر پای کودک گیر کرده و سبب زمین خوردن شود، پوشیدن یک دامن نسبتا کوتاه به همراه ساق شلواری و بلوز یا تی شرت بسیار زیبا و جذاب می باشد.

دامن دخترانه کودک

 

سارافون و زیر سارافون دخترانه

معمولا مادران خوش سلیقه از خریدن سارافون و زیر سارافون برای دختران خود غافل نیستند، زیرا یک سارافون زیبا که تا روی زانوهای کودک قرار گیرد ، یک لباس بسیار ایده آل و جذاب برای دختران محسوب می شود. سارافون های دخترانه در انواع تک رنگ و کارتونی استایل زیبا و جذابی به کودکتان می دهد. اگر تصمیم دارید سارافون های تک رنگ انتخاب کنید می توانید آن را با یک تی شرت طرح دار ست کنید. با تو‌جه به اینکه پوست کودکان بسیار حساس و لطیف است ، سعی کنید تی شرتی که برای زیر سارافون تهیه میکنید از جنس الیاف طبیعی مانند نخ و پنبه باشد. سارافون های دخترانه انواع مختلف تابستانی و زمستانی دارند، شما می توانید برای تابستان به دنبال سارافون های نخی و نازک بروید و با تی شرت های مناسب آن را ست کنید.

در فصل سرد سال نیز می توانید از سارافون های ضخیم تر و یا پشمی و گرم استفاده کنید و برای زیر سارافونی نیز از بلوز آستین بلند و یا بلوز بافت استفاده کنید. سارافون های دخترانه معمولا دارای آستین های حلقه ای بوده و در قسمت پشت آن یک زیپ برای راحت  پوشیدن و در آوردن لباس وجود دارد. در بعضی از سارافون ها نیز برای زیبایی بیشتر یک کمر بند از روی لباس بسته می شود.

نوع دیگری سارافون هست که همراه یک کت می باشد،و به آن کت سارافون می گویند  و‌می توان در مواقعی که هوا گرم تر می شود از سارافون به تنهایی استفاده کرد. پوشیدن سارافون برای کودکان علاوه بر زیبایی که دارد، مانع فعالیت و بازی کودک نمی شود.

 

بلوز شلوارک

بلوز شلوارک نیز یکی دیگر از لباس های مناسب برای دختر بچه ها می باشد، اگر به مهمانی نیمه رسمی می روید می توانید یک شلوارک جین سبک و زیبا به همراه یک تی شرت نخی ساده یا شومیز ، و یا یک تاپ آستین حلقه ای با شلوارک ست کنید.

تی شرت های آستین کوتاه

یکی دیگر از لباس های مناسب برای دختران و مناسب با فصل گرم تابستان است، فقط دقت داشته باشید ، تی شرتی که خرید می کنید ، از جنس مناسب و خنک باشد و عرق را به خود جذب کند ، در هنگام خرید تی شرت به سایز آن دقت داشته باشید تا خرید خوب و‌ مناسبی داشته باشید.

تونیک دخترانه

تونیک دخترانه نیز یکی دیگر از لباسهایی است که در مواقع پوشیدن لباس اسپرت به کار می رود، این لباس معمولا قد بلند تری نسبت به لباس های معمولی دارد، تونیک دخترانه در اشکال آستین کوتاه و یا آستین بلند ، بنا به سلیقه هر خانواده ای موجود است، و به دلیل اسپرت بودن دیگر تزئینات خاصی روی این قبیل لباس دیده نمی شود.

 

به چه نکاتی باید در خرید لباس دخترانه دقت کنیم

با توجه به اینکه لباس های دخترانه در طرح ها و رنگ های بسیار زیادی در فروشگاهها موجود است، انتخاب را کمی دشوار می کند، اما یک لباس دخترانه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

  • اولین نکته که باید به آن دقت کرد سایز لباس با سن کودک شماست، شما برای سنین کوچکتر می توانید از جدول سایز بندی کودکان مناسبترین سایز لباس را انتخاب کنید ، اما در سنین بالاتر که رشد کودکان سرعت کمتری دارد ، انتخاب لباس برای او ساده تر است.
  • دومین نکته در انتخاب لباس دقت به جنس پارچه لباس است و این موضوع در مورد کودکان اهمیت زیادی دارد چون شما قطعا نمی خواهید به پوست لطیف کودک آسیبی برسد، پس باید به دنبال جنس خوب که معمولا از نخ و پنبه است بروید
  • سومین نکته رنگ و طرح لباس است، بهتر است در انتخاب لباس از سلیقه کودک کمک بگیرید تا به این ترتیب کودک شما احساس استقلال داشته باشد ولی نیاز است که خودتان هم او را در انتخاب لباس یاری دهید.

 

دوستان خوب دارا سارا مارکتی از اینکه تا پایان این پست از فروشگاه اینترنتی دارا سارا مارکت با ما همراه بودید بسیار متشکریم، شما می توانید انواع پیراهن ها و سارافون های دخترانه را از فروشگاه دارا سارا مارکت با قیمت هایی بسیار مناسب با جنس مرغوب به صورت اینترنتی خرید کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *