کاپشن دخترانه پسرانه بچگانه کودک

وقتی که فصل پاییز و‌ به دنبال آن سرمای زمستان از راه می رسد نگرانی خانواده ها نسبت به سرما خوردن کودکان بیشتر می شود، انتخاب یک کاپشن مناسب به شما این اطمینان خاطر را می دهد که حتی در روز های سرد زمستان بدون هیچ دغدغه و نگرانی کودکتان را بیرون ببرید و استرس سرما خوردن آنها را نداشته باشید. دوستان گرامی دارا سارا مارکت در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با انتخاب یک کاپشن خوب و مناسب برای کودکان بیشتر آشنا کنیم. در این بخش از از دارا سارا مارکت با ما همراه باشید.

کاپشن کودک

 

معیارهای مهمی که باید هنگام خرید کاپشن کودکان به آن دقت داشته باشیم:

  • اولین نکته ضد آب بودن کاپشن: در موقع خرید کاپشن های زمستانی به نوع ضد آب آن دقت کنید، معمولا بسیاری از کاپشن ها در قسمت داخلی بر روی برچسبی که داخل کاپشن زده شده تمام مشخصات ضد آب بودن و ضریب نفوذ آب نوشته شده و شما می توانید با مطالعه این برچسب با اطمینان کافی خرید کنید. معمولا کاپشن های چرمی این خاصیت ضد آب بودن را به خوبی دارا می باشند.
  • دومین نکته این که کاپشنی که خریداری می کنید سایز مناسبی داشته باشد، نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. اگر به فکر خرید اقتصادی کاپشن هستید و می خواهید کاپشنی که خرید کرده اید حد اقل تا دو سال برای کودک قابل استفاده باشد باید به دنبال کاپشنی باشید که دکمه های قابل تنظیم داشته باشد و‌‌ توسط دکمه ها تنگ و گشاد شود.
  • سومین معیار برای انتخاب یک کاپشن بچگانه کلاه  است، همیشه سعی کنید کاپشنی خرید کنید که دارای کلاه است و در روزهای برفی یا بارانی به کمک کودکتان بیاید، همچنین بهتر است دقت داشته که کلاه کاپشن امکان جدا کردن در مواقع غیر ضروری را داشته باشد.
  • چهارمین نکته دقت به وزن کاپشن است، کاپشن هایی که بسیار سنگین هستند و وزن زیادی دارند مانع حرکت کودک می شود و کودک نمی تواند به راحتی راه برود و حرکت کند ، سعی کنید کاپشنی که خرید می کنید در عین گرم بودن وزن کمتری داشته باشد.
  • پنجمین نکته زیپ کاپشن است ، سعی کنید حتما باز و بسته شدن زیپ کاپشن را تست کنید ، زیرا بعضی کاپشن ها موقع باز و بسته شدن گیر می کنند و بعد از مدت کمی خراب می شوند ، دقت داشته باشید که زیپ کاپشن به نرمی حرکت کند و به لبه های کاپشن گیر نکند. سعی کنید کاپشنی انتخاب کنید که علاوه بر زیپ دکمه هم داشته باشد، چون به این طریق هم از ورود سرما به بدن کودک جلو‌گیری می شود و هم در مواقعی که زیپ کاپشن خراب شد دکمه ها  مانع از ورود سرما به بدن کودک میشود.
  • در هنگام خرید کاپشن دقت داشته باشید از کاپشن هایی که الیاف  به کار رفته در آن سبب تعریق بیش از حد می شود خود داری کنید، زیرا همان طور که می دانید عرق کردن بیش از حد بخصوص اگر در مجاورت هوای سرد قرار  گرفته شود یکی از عوامل سرما خوردگی می شود .

کاپشن دخترانه پسرانه بچگانه کودک

 

کاپشن هایی که با الیاف طبیعی تولید می شوند نسبت به الیاف مصنوعی مناسب تر هستند، در حقیقت الیاف مصنوعی در زمان گرم شدن دمای بدن و عرق کردن،  آن را به خود جذب نمی کند  و همین رطوبت ایجاد شده باعث ایجاد سرما خوردگی می شود، ولی الیاف طبیعی و پشمی این رطوبت را به خود جذب می کند.

  • قد کاپشن: سایز بلندی قد کاپشن را همیشه با توجه به منطقه ای که در آن زندگی می کنید انتخاب کنید، اگر شما در منطقه ای زندگی می کنید که زمستان های بسیار سردی را در آن تجربه می کنید بهتر است به دنبال خرید کاپشن های بلند تر باشید ، چنین کاپشن هایی معمولا تا قسمت بالای زانو‌ را پوشش میدهند، اما اگر در منطقه ای زندگی می کنید که سرمای زمستان چندان زیاد نیست ، می توانید به دنبال کاپشن های کوتاهتر که بلندی آنها معمولا تا روی کمر یا باسن هستند بروید.

 

خرید کاپشن بچگانه

 

کاپشن کودکان انواع مختلفی دارد و با توجه به سن آنها تهیه می شود. 

کاپشن سرهمی: کاپشن سرهمی یکی انواع کاپشن های کودکان و یکی از گزینه های بسیار ایده آل برای کودکان است. اما بسته به این که کودک پوشک می شود یا خیر متفاوت است، زیرا کودکانی که پوشک می شوند هنگام تعویض پوشک به دلیل اینکه باید لباس کودک به طور کامل از تن کودک خارج شود تا بتوان پوشک را تعویض کرد اندکی مشکل ساز است و ممکن است کودک سرما بخورد، معمولا برای کودکانی که پوشک می شوند سرهمی هایی که بین دو پا زیپ خورده می شود مناسب تر است. اما اگر به خرید کاپشن سرهمی برای کودکانی که پوشک می شوند علاقه ای ندارید می توانید همراه یک کاپشن معمولی گرم ، یک شلوار و جوراب مخصوص که گرمای مناسبی داشته باشد تهیه کنید.

 

کاپشن دخترانهدوستان عزیز دارا سارا مارکتی از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم، در پست های بعدی نیز با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *