لباس مناسب برای جشن تولد دختران

با توجه به اینکه دختران روحیه بسیار حساس و لطیفی دارند، برای جشن تولدشان ایده های خلاقانه و‌ جذاب زیادی می توان ترتیب داد، شما می توانید یک جشن تولد بسیار رویایی با یک تم تولد مناسب برایش فراهم کنید. در این پست از دارا سارا مارکت شما عزیزان را با چند لباس مناسب و تم های تولد بیشتر آشنا می کنیم. لباس تولد کودکان خود را با توجه به سن آنها فراهم کنید، معمولا برای تولد یک سالگی کودک لباس های پر زرق و برق و دست و پا گیر اصلا مناسب نیست، برای تولد یک سالگی کودکان خود به دنبال لباس های راحت باشید، چون علاوه بر دست و پا گیر بودن ممکن است خیلی زود کثیف شود و چهره خوبی نداشته باشد.

 

لباس مناسب برای جشن تولد دختران

 

اگر تولد یک سالگی دختر کوچولوی شماست بهتر است، لباس راحت و در عین حال زیبایی برایش تهیه کنید، چون برای کودکان یک ساله ، راحتی اولین و مهمترین اولویت است، می توانید  یک بلوز یا تی شرت نخی سبک و راحت، به همراه دامن توری و چین دار شیک و کوتاه برایش تهیه کنید. در کنار این لباس شیک و راحت می توانید از انواع اکسسوری ها، مانند کلاه مناسب ، گیره سر یا هد بند متناسب با لباسش استایل  زیبا و جذابی را فراهم آورید. اصولا دختران به زیبایی لباس خود حساسیت زیادی دارند ، بنابراین سعی کنید لباسی برای دختر خود انتخاب کنید که شیک بودن او را تضمین کند، پس نیاز است در انتخاب لباس تولد آنها از رنگهای ملایم و شاد استفاده شود.

لباس کودک دخترانه مهمانی

 

اگر تصمیم دارید لباسی که برای تولد فرزندتان خریده اید در چندین مراسم گوناگون استفاده شود، بهتر است لباسی تهیه کنید که بر روی آن هیچ عددی درج نشده باشد، زیرا چنین لباس هایی را فقط یک بار می توان استفاده کرد. برای دختر کوچولو های بالاتر از یک سال می توانید لباس تور بسیار زیبا و پف دار با رنگ های بسیار شاد و جذاب و همرنگ تم تولدش تهیه کنید. همه والدین علاقه دارند که تولد کودک عزیزشان را بسیار زیبا و با شکوه برگزار کنند و یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش این جشن تهیه لباس کودکان است، چون روز تولد فقط یک بار در سال تکرار می شود، پس مهم است لباسی را برای کودکتان انتخاب کنید که از پوشیدن آن لذت ببرد. باید در انتخاب لباس کودک در نظر بگیریم که در چه فصلی از سال است، و لباس مناسب آن را تهیه کنیم. به این ترتیب شما می توانید بنا به سرد یا گرم بودن هوا لباس مناسبی تهیه نمایید. اگر جشن تولد شما در فضای باز قرار است گرفته شود و برای دخترخانم تان جشن می گیرید انتخاب یک لباس با رنگ شاد و پرنسسی بسیار مناسب است.

 

لباس مناسب برای جشن تولد دختران

 

چندین ایده مناسب برای تولد

برای اینکه جشن تولد زیبا و بیاد ماندنی برای کودکتان خلق کنید، می توانید با هزینه های کم و چندین ایده مناسب بهترین و با شکوه ترین تولد را برای فرزندتان به ارمغان بیاورید، این ایده ها شامل: ست کردن لباس سایر افراد خانواده و یا مهمان ها، بادکنک های همرنگ کیک تولد، ظرف ها و لیوان های یک رنگ، لباس کودک، کلاه های تولد و… می باشد.

 

تم تولد چگونه است:

اولین کاری که برای یک تم تولد ایده آل می توانید اجرا کنید ، یک تم تولد مناسب است و همین تم تولد باعث یکپارچگی و هماهنگی و نظم در تولد می شود. برای انتخاب تم تولد می توانید از شخصیت های کارتونی که کودک‌ به آن علاقه دارد استفاده کنید، کیک تولد را نیز می توان با توجه به شخصیت های کارتونی کودک سفارش دهید. انتخاب تم تولد باعث می شود که محیطی که در آن جشن گرفته اید بسیار زیباتر به نظر برسد. کودکان معمولا به شخصیت های کارتونی علاقه زیادی دارند، شما میتوانید بنا به علاقه کودکتان تم تولدش را انتخاب کنید.

 

لباس مناسب برای جشن تولد دختران

لباس تولد پسرانه:

روز تولد برای همه کودکان یک روز زیبا و خاطره انگیز است، چون کودک در این روز شادی فوق العاده ای دارد، بنابراین انتخاب لباس پسرانه نیز مانند لباس دخترانه بسیار مهم است. همانطور که گفتیم انتخاب  لباس تولد اصولا به سن کودک بستگی دارد ، زیرا مثلا شما هرگز نمی توانید برای تولد یکسالگی پسر کوچولوی خود لباس دست و پا گیر مانند کت و شلوار و کراوات تهیه کنید ، قطعا کودک شما در چنین لباسی احساس آرامش و راحتی ندارد. برای تولد پسر کوچولو های یک ساله ، نهایتا پوشیدن یک تی شرت زیبا و‌ نخی به همراه یک شلوارک جین بسیار مناسب است.

برای کودکان بزرگتر از دو سال که شخصیت های کارتونی را می شناسند ، می توانید از تی شرت هایی که عکس های کارتونی مورد علاقه اش روی آن چاپ شده است استفاده کنید . برای کودکان بالای ۵ سال می توانید شلوار و پیراهن را با جلیقه ست کنید و یا پیراهن و شلوار به همراه پاپیون و یا کت و شلوار یا کت اسپرت با شلوار جین و… انتخاب لباس تولد کاملا سلیقه ای است، فقط در انتخاب لباس همیشه به سن کودک خود دقت داشته باشید.

از اینکه تا پایان این مطلب از دارا سارا مارکت با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *